Gå til innhold

www.NameMyNumber.com - morsom eller tåpelig?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er akkurat ferdig med første versjon av www.namemynumber.com.

Vil svært gjerne ha kommentarer fra dere på siden.

Jeg tar gjerne i mot kommentarer på generelle ting, men jeg er spesielt interesert i tilbakemelding på "NameMyNumber" generatoren.

 

Skjønte du hva det dreide seg om umiddelbart? :dribble:

 

- Eller måtte du lese deg til det...? :hmm:

 

Var den morsom og bruke, :D eller totalt meningsløs? :cry::thumbdown:

 

Andre kommentarer?

 

 

På forhånd takk for evenetuelle tilbakemeldinger.

 

mvh misterBee

Endret av misterBee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes den virker bra, men jeg prøvde et nummer og fikk et ord ut av noen av tallene, men jeg tastet feil. Da jeg tastet det riktige nummeret med endring i ett av sifferene kom det helt andre ord, selv om jeg ikke endret noen av sifferene som ble til et ord, om du skjønner. Jeg likte iallefall siden svært bra og du ble anbefalt link i katalogen til http://www.nettportalen.com med en gang! :) ( http://www.nettportalen.com/links/index.php?cat=11 )

Endret av The zero
Lenke til kommentar

dersom du får opp 99et1856, så sier det at du må trykke 99 først så trykke de tallene på mobilen der de bokstavene befinner seg e (3) og t (8) om jeg ikke husker feil, så kan du trykke 1856. I USA er dette svært polulært og i Norge er det også begynt å bli populært med f.eks 800PIZZA og 800HJELP! Da trykker du tastene der bokstaven befinner seg en gang! Håper dette var en grei forklaring!

Lenke til kommentar

Hei!

"The Zero" har helt rett.

Mange har sikkert hørt radioreklamen for svendsen eksos? "Ring 800Eksos".

Dette er jo et velkjent fenomen i USA.

Målet mitt med denne tjenesten er egentlig at folk med et litt kjedelig mobilnummer, kanskje kunne skape "nytt liv" til sitt nummer.

 

Desverre er det jo slik at telefonnummer med mange 9-tall eller 0-tall generelt sett ikke vil få så gode resultater. (Det er jo ingen bokstaver tilordnet disse tallene... Bare se på telefonen din).

 

Hvis noen av dere får noen morsomme nummer ut av NameMyNumber generatoren, hadde det vært morsomt om dere postet resultatet i denne tråden.

 

Forresten... Tusen takk for tilbakemeldingene så langt.

 

mvh

misterBee

Lenke til kommentar
...

Desverre er det jo slik at telefonnummer med mange 9-tall eller 0-tall generelt sett ikke vil få så gode resultater. (Det er jo ingen bokstaver tilordnet disse tallene... Bare se på telefonen din).

...

6144651[/snapback]

 

Vel, min telefon har flust av bokstaver på 9-tallet.

1 og 0 derimot er uten tegn.

 

Ellers takk for et artig påfunn!

Men hva med å legge ved et godt eksempel rett nedenfor/ovenfor inntastingsfeltet?

Et eksempel vil jo forklare mye mer enn 1000 ord :p

 

F.eks:

2629464 = amazing

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...