Gå til innhold

Erfaringer med Hyundai L70A (17" LCD)

Saro

Anbefalte innlegg

Vil gjerne høre mer om denne skjermen.

Den som PSData selger, er den hvit eller beige?

Har nemlig sett noe om at den som er beige er bare TCO95-godkjent, mens den hvite er TCO99-godkjent, stemmer det?

Er det en 25ms-skjerm?

Er det slik at man ikke får med DVI-kabel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sett på sidene til PSData?

Der står det:

# Strømforbruk: 45W under bruk, 5W i

# strømsparingsmodus

# Vekt: 6,7 Kg med fot

# Godkjenning: TCO-99

# Garanti: 3 år

# NB! Skjermen leveres i beige utførelse.

Det står intet om DVI, men jeg kikket i den store esken som stod igjen etter gutta hadde satt opp en hel datasal med slike skjermer her på skolen, og der lå det ikke DVI-kabler. Ikke at det impliserer noe som helst. :wink:

Og ja, det er visstnok 25ms responstid. Se f.eks testen her på hw.no

Lenke til kommentar

Hei

Jeg kjøpte denne skjermen for noen uker siden, og kan ikke annet enn å anbefale den!

Den har skikkelig klart, fint og rolig bilde. Jeg tvilte litt på hvordan det ville bli å se litt skrått på skjermen.. Ut fra gamle erfaringer ser du ca ingenting når du ikke ser rett på skjermen, men det eneste du merket her, var at hvitfargen på skjermen kunne se litt mer beige ut hvis du ser veldig på skrå.

Det følgte ikke dvi-kabel med i pakken.

Skjermen ser hvit ut for meg, men den er kanskje lys lys beige.

Dette er faktisk det eneste minuset jeg kommer på.. Den ser litt "kontor"-skjerm ut i forhold til de mange sorte og sølvgrå skjermene...

Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med denne skjermen, men du må nesten bestemme selv hva det blir til.

Håper dette har vært til noen nytte :smile:

ELWiss

Lenke til kommentar

Vil gjerne ha flere erfaringer, mange takk hittil.

Vet det står at skjermen er TCO-99-godkjent hos PSData, men er det slik?

Er det slik at man merker tydelig at skjermen (LCD-skjermer generelt) henger etter når man ser på film?

Lenke til kommentar

Har selv sett mange filmer på skjermen, og merker ikke at skjermen "henger."

I tillegg er er fargene på denne skjermen mye "renere" enn på den gamle skjermen min, noe som gjør det kjekkere å se filmer av skikkelig god kvalitet.

Må bare legge til enda en ting..

Var på lan nå nettopp. Sjefslett å få med seg den skjermen. Det var liksom skjermen under ene armen, og midi-toweret under den andre... :smile:

ELWiss

Lenke til kommentar

Har hatt skjermen siden mars, og er svært fornøyd. Har ingen problemer overhodet, verket i spill eller annet, men har mye bedre plass på skrivebordet enn før.

Designet er etter min mening enkelt og rent, ingen høyttalere eller annet pjatt. Mye for pengene!

Lars Arne Brekken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...