disconisse Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei Dette er sikkert et dumt spørsmål, men finner ikke lommebok funksjonen på min Samsun D600. Har ikke manual tilgjengelig de nermeste dagene da jeg ikke er hjemme. Noen som har no forslag..... Takk på forhånd. DISCOOOO Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 I forhold til "Mobilhandel" eller i forhold til lagret info. om kredittkort mv? Lenke til kommentar
disconisse Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 I forhold til "Mobilhandel" eller i forhold til lagret info. om kredittkort mv? 6137068[/snapback] Hmmmmm Kansje jeg tenker litt feil nå, men det jeg tenkte på var faktisk å lagre alle mine passord og bruker navn ett sted på mobilen. Jeg vet at andre mobiler har denne funksjonen og at D600 har d også...... Det heter kansje noe annet........ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Sistnevnte altså, kredittkort info og sånn. Tror jeg bare forvirrer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå