csharp Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 lurer på hva som er 'best' - mange prosjekter med færre filer og mange referanser mellom prosjektene, eller få prosjekter med flere filer og færre referanser - noen gode innspill? selv heller jeg mot færre prosjekter........ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hæ? et prosjekt er et prosjekt. Deler du opp prosjektene i mange små mener jeg du virkelig har misforstått Lenke til kommentar
csharp Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Hæ? et prosjekt er et prosjekt. Deler du opp prosjektene i mange små mener jeg du virkelig har misforstått 6133462[/snapback] et prosjekt er et prosjekt ja, men en solution er flere prosjekter....hvor mange prosjekter er det "greit" å ha i en solution? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tenker du på enkeltfiler. Som i klasser? Jeg foretrekker personelig å bruke mange, da det er enklere å finne frem koden og endre påden (Eksempel, hvis jeg må kryptere en fil som skrives, og det skal skrives mange filer, da oppretter jeg en klasse for kryptering, og en for filskriving, så legger jeg referansene, og da kan jeg debugge programmet uten at filene krypteres, men når jeg kompilerer det endelige programmet lager jeg resten av krypteringsklassen, så slipper jeg å endre mer enn en fil). Var det noe sånt du mente, eller har jeg misforstått? (Noe som skjer ofte ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå