kilogram Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Symantec har bedt dommeren om å stoppe Microsoft i å videreutvikle og selge Windows Vista frem til søksmålet er avgjort. Les mer Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hahaha! Hvis Microsoft kjøpte patenter/teknologier hos et selskap før det kom under Symantec, har Symantec et tynt grunnlag for å gå til sak. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Enda mer utsettelser av Vista. Jeg får min første orginale XP i posten i dag så Vista kan bare vente litt for min del Den første programnyheten på hw.no.jippi Lenke til kommentar
fEliXs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Vista blir en vits, bloatware galore Lenke til kommentar
kindings Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Spørs om ikke Symantec er noe nervøs for alle sikkerhetsfunksjonene MS planlegger å bygge inn i Windows, det vil helt klart redusere markedet Symantec lever av i dag. Tror dette er en krampetrekning for å utsette og kanskje sette en stopper på viktige funksjoner i Vista, men tviler vel på om de kommer til å lykkes... utfra denne artikkelen høres det noe "vagt" ut. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Stridens kjerne er Volume Manager, et stykke lagringsprogramvare som Symantec overtok da de kjøpte Veritas i desember 2004. mmm håper dem gir microsoft en skikkelig klask over fingra personelig synes jeg microsoft er ganske så nonsjalange ovenfor resten av dataverden. http://www.digi.no/php/art.php?id=304280 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg må bare flire over hvor mye saksøkinger de klarer å lire av seg på et år i USA. Nå får vi servert det populistiske pressevarianten av saken, men allikevel. God helg og god bedring Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg håper det svir for Microsoft, men som vanlig så er det nok de med den største pengesekken som kommer best ut av slike søksmål. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg håper det svir for Microsoft, men som vanlig så er det nok de med den største pengesekken som kommer best ut av slike søksmål. 6132925[/snapback] det sier litt om tilstanden i rettsvesenet der borte. Mest penger = best advokat = best reslutat. Snakker om rettferdighet og rettsikkerhet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg håper det svir for Microsoft, men som vanlig så er det nok de med den største pengesekken som kommer best ut av slike søksmål. 6132925[/snapback] det sier litt om tilstanden i rettsvesenet der borte. Mest penger = best advokat = best reslutat. Snakker om rettferdighet og rettsikkerhet 6133037[/snapback] Ja det er desverre slik i USA, og til dels også i Norge. Der borte er en god advokat og penger alt som skal til for å blo frikjent. BTW: For noen år siden ble Microsoft dømt til å bli splittet i to, men hvordan vred de seg unna den gangen?? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Sjansen for at de stopper utviklingen av Vista er vel i realiteten veldig liten? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Sjansen for at de stopper utviklingen av Vista er vel i realiteten veldig liten? 6133159[/snapback] Ja det er mikroskopisk, men det er mulig at den blir en del forsinket. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Da kan jo microsoft saksøke tilbake for tapt salg hvis de blir frifunnet. Francis Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Jeg håper det svir for Microsoft, men som vanlig så er det nok de med den største pengesekken som kommer best ut av slike søksmål. 6132925[/snapback] det sier litt om tilstanden i rettsvesenet der borte. Mest penger = best advokat = best reslutat. Snakker om rettferdighet og rettsikkerhet 6133037[/snapback] Jeg tror nok verken Microsoft eller Symantec har problemer med advokathjelp i øverste klasse. Dette er en tynn sak for Symantec, derfor tror jeg MS nok en gang vil gå av med seieren. Endret 19. mai 2006 av fredriri Lenke til kommentar
Revox Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Selvom Microsoft er et firma jeg aldri kommer til å respektere eller like så hater jeg symantec enda mer. Så jeg sier lykke til MS. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Sånne saker som dette her er utrolig underholdende for oss utenforstående. Særlig nå det som nevnt over er populistisk pressevarianter vi leser. Sakens kjerne er nok endel mer komplekst enn det vi får vite av denne artikkelen eller andre teknologinyhetssider. Men vi får vel greie oss med dette. Det her er i det minste morsomt. Og det finnes jo nok av Community Technology Previews der ute for de som må ha Windows Vista akkurat nå (den siste BETA-versjonen var visst veldig stabil). Edit: typo fix Endret 19. mai 2006 av saivert Lenke til kommentar
lakritstrollet Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Et siste tungt pust fra Microsoft. Symantec er et bedritent selskap. Det har hele tiden laget programmer som skal prøve å ta over deler av operativsystemets jobb, og derfor er det masse inkompatibel software som kjører på maskinen. Nå er det ferdig fiks over for tredjeparts virussoftware til den jevne bruker, de pengene skal istedetfor til Microsoft. Hvis microsoft taper, betaler de bare symantec, og så slipper de vista alikevel. Les/se på channel9.msdn.com , -vista er mer enn bare glossy pictures... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja det er det helt sikkert. Var det samme når XP kom det. Alle slang bare dritt om at det var en pyntet på W2K. Viste seg at det lå ganske mye mer bak enn bare litt pynting. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Skjønner ikke helt hvorfor Symantec har noen grunn til å bry seg med at Microsoft vil selge sine egne sikkerhets produkter. Synes det er flott jeg at blir litt mere konkurranse, og som alle vet er ikke akkurat Symantec, top of the art. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nei blir for dumt å installere Norton for å fjerne virus når programmet i seg selv bruker mer ressurser og gjør mer skade enn de fleste virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå