DuN_cs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 det skal snart være lan på nøtter øy for mere info se www.is-lan.net bare bra trenger sånn cirka 50 til !!!!! alle sammen meld dere på! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Der har jeg vært, fy faen det var dårlig! Husker det var folk som skulle lage bråk hele tiden. Kompisene mine ble frastjålet headsett og ice-mat og greier. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Kan du ikke skrive? "nøtter øy" = Nøtterøy? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Kan du ikke skrive? "nøtter øy" = Nøtterøy? 6132461[/snapback] Nutter Island. Galehus? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Om jeg hadde bodd på Nøtterøy, hadde den supre orddelingsfeilen din skremt meg bort Og om det er slik Flodhest sier, så kanskje dere bør fikse en vakt eller fem. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nei, kom på KAKE-LAN istedet! Det er på bod ø! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Er faktisk en egen kategori du kan reklamere for lan her -> Spill -> LAN-Partyes Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 En idé og få opp internetthaistigheten snart? Det mange ser på... Lenke til kommentar
ZinTeX Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Forrige gang vi arrangerte lanet, fikk vi 3 ganger så mye høytallerutstyr som vi trengte. (høytallere til en verdi av en halv mill elns). Dette har vi kuttet DRASTISK ned på og vi stiller denne gangen med minimalt av anlegg. Det vil kun bli et sceneshow på ca 1 time med TSV og Morphine. Vi kan ikke ta ansvar for at noen rapper et headsett, og dette kunne ikke vaktene funnet ut av selv om vi hadde 20k med vakter. Vi har alltid 4 vakter som går rundt til en hver tid, men disse kan ikke ta å passe på deltagernes utstyr. Det hadde blitt alt for mye jobb. Når man er på lan, må man passe på utstyret sitt selv! Men selvføgelig skal det ikke være noen som skal lage bråk. Hvis dette skjer, meld fra til en vakt og vi fixer dette. Internetthastigheten vil bli dobbelt så mye forrige gang. Mest sannsynlig 20Mbit. Thomas Holen Admin Islan Endret 21. mai 2006 av ZinTeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå