Gå til innhold

Produseres Big One Mexican pizza lengre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel en stund siden den ble fjernet fra butikkhyllene.. Husker hvor skuffet jeg ble den gangen den ikke lå i fryseren på rema :(

Husker det var en pizza som het bare Mexiana.. Den var enda bedre :)

6355106[/snapback]

Mexicana ja, den var nydelig... den var ikke i Big One familien

Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn og blå over at gode pizzaer som ihvertfall jeg kjøper mye av blir fjernet. Både denne og Grandis Mild Taco var kongepizzaer, og Big One Pepperoni (med ananas....wtf!!) og Grandis Pølse og Tomat er jo bare katastrofale produkter.

R.I.P Mexican, du vil bli savnet! Heldigvis har vi fremdeles Grandis Pepperoni og orginal Big One!

Lenke til kommentar
Det er vel en stund siden den ble fjernet fra butikkhyllene.. Husker hvor skuffet jeg ble den gangen den ikke lå i fryseren på rema :(

Husker det var en pizza som het bare Mexiana.. Den var enda bedre :)

6355106[/snapback]

Det var igrunn samme Pizza, men Stabburet opprettet Big One-varemerket etter den kom på markedet.

Lenke til kommentar

Problemet med Big One Mexican var de forbannet harde maiskornene som satte seg fast i alle tennene. Mener å huske at Mexicana var mye bedre på det området.

Men ellers var Mexican noe av det bedre. De idiotene fjerner alt det gode fra markedet :(

Lenke til kommentar
Det var igrunn samme Pizza, men Stabburet opprettet Big One-varemerket etter den kom på markedet.

6355296[/snapback]

Såvidt jeg husker hadde Big One utgaven tykkere bunn enn non' Big One Mexicana. Og... jeg mener temmelig sikkert at den vanlige Big One'en var på markedet samtidig som Mexicana, men helt sikker er jeg ikke.

Edit: Leif

Endret av tZar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...