Mojo Pin Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er vel en stund siden den ble fjernet fra butikkhyllene.. Husker hvor skuffet jeg ble den gangen den ikke lå i fryseren på rema Husker det var en pizza som het bare Mexiana.. Den var enda bedre Lenke til kommentar
tZar Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er vel en stund siden den ble fjernet fra butikkhyllene.. Husker hvor skuffet jeg ble den gangen den ikke lå i fryseren på rema Husker det var en pizza som het bare Mexiana.. Den var enda bedre 6355106[/snapback] Mexicana ja, den var nydelig... den var ikke i Big One familien Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg fikk bare smakt den pizzaen en gang =( R.I.P god frossenpizza. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvorfor ta den beste big one pizzaen av markedet? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Irriterer meg grønn og blå over at gode pizzaer som ihvertfall jeg kjøper mye av blir fjernet. Både denne og Grandis Mild Taco var kongepizzaer, og Big One Pepperoni (med ananas....wtf!!) og Grandis Pølse og Tomat er jo bare katastrofale produkter. R.I.P Mexican, du vil bli savnet! Heldigvis har vi fremdeles Grandis Pepperoni og orginal Big One! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er vel en stund siden den ble fjernet fra butikkhyllene.. Husker hvor skuffet jeg ble den gangen den ikke lå i fryseren på rema Husker det var en pizza som het bare Mexiana.. Den var enda bedre 6355106[/snapback] Det var igrunn samme Pizza, men Stabburet opprettet Big One-varemerket etter den kom på markedet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Problemet med Big One Mexican var de forbannet harde maiskornene som satte seg fast i alle tennene. Mener å huske at Mexicana var mye bedre på det området. Men ellers var Mexican noe av det bedre. De idiotene fjerner alt det gode fra markedet Lenke til kommentar
tZar Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Det var igrunn samme Pizza, men Stabburet opprettet Big One-varemerket etter den kom på markedet. 6355296[/snapback] Såvidt jeg husker hadde Big One utgaven tykkere bunn enn non' Big One Mexicana. Og... jeg mener temmelig sikkert at den vanlige Big One'en var på markedet samtidig som Mexicana, men helt sikker er jeg ikke. Edit: Leif Endret 21. juni 2006 av tZar Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Vel.. Hvis vi får med oss veldig veldig mange, så kunne vi jo opprettet en webside med underskriftkampanje.. Spredt ryktet med noen bannere, og vist siden til de store sjefene i Big One Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Vel.. Hvis vi får med oss veldig veldig mange, så kunne vi jo opprettet en webside med underskriftkampanje.. Spredt ryktet med noen bannere, og vist siden til de store sjefene i Big One 6357074[/snapback] I'm game! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som driver med hjemmesider her? Jeg klarer ikke å kode noe side Brukte Microsoft Frontpage sist jeg lagde en. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) www.opprop.no Endret 22. juni 2006 av smeboe Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Sånn Skriv under!! http://www.opprop.no/opprop.php?id=igneexican Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Sånn Skriv under!! http://www.opprop.no/opprop.php?id=igneexican 6374423[/snapback] Done! Sikkert til ingen nytte, men alt for den beste pizzaen av dem alle! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hæ...for ein forferdelig tullete avgjerelse, Mexican var absolutt på topp 3 blandt frossenpizza på markedet, hadde tenkt å kjøpe den i kveld Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Haha morsomt at ALLE elsker den ene pizzaen som er tatt ut av produskjon. Vær eneste gang sånne tråder som det her kommer opp, så er det det samme! I wonder why ... Mexican var ikke den beste pizzan btw. Vanlig grandiss er det. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hmm. Jeg solgte et par Mexican på jobb i dag. Selv har jeg aldri smakt den... Lenke til kommentar
Superior Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Helt grei pizza, men altfor svakt krydret selvsagt. Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Hmm. Jeg solgte et par Mexican på jobb i dag. Selv har jeg aldri smakt den... 6374694[/snapback] Hvor jobber du? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 MEGA Hommersåk. Utenfor Sandnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå