Gå til innhold

Firefox og quicktime

Anbefalte innlegg

hei alle sammen.

lurte på om det er noen som veit hva jeg må gjøre for å slippe ekle påminnelser om å installere "missing pluggin" osv i forbindelse med søppel-pluggins som feks "quicktime". :(

som dere sikkert forstår så er jeg ikke interessert i å ha "qt" installert på pc'n, men jeg er heller ikke interessert i å få masing om det fra webbrowseren hele tiden heller.

er også interssert i å få vekk den "linja" ovenfor vinduet som sier at jeg må installere "missing pluggin".

hadde vært genialt å fått en orden på detta.

for dem som lurer på hvorfor jeg ikke er interessert i å ha "qt" installert, så er dette for å slippe ubehagelige og slitsomme reklameannonser bla.

ca 5-10% av all "qt" basert tingtang jeg har brukt har vært fornuftige greier ellers har det bare vært reklameskviiiiip.

håper det er noen skikkelige smartinger der ute som har en løsning.

bare for å understreke det. å installere "qt" er ikke en akseptabel løsning... hehe

velsignet helg alle sammen. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å få funksjonaliteten uten all den andre skiten?

Quicktime Alternative:

http://www.free-codecs.com/download/QuickT...Alternative.htm

Bare visningsmotoren, ingenting annet. Firefox-plugin medfølger.

Det samme finnes for Real Player:

http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm

6132158[/snapback]

takk for tips.

skal prøve det.

"uten all skiten" betyr altså at jeg slipper reklamesnutter osv på forskjellige sider?

har liksom ingen interesse av å bruke hverken real player eller quicktime, bare vil få vekk irriternde meldinger i toppen osv..

peace.

Lenke til kommentar

yo.. forsøkte qt alternative.

funka ikke.

bruker x64 så da sliter jeg nok litt.

anyway så tror jeg ikke qt alternative vil gjøre jobben som jeg er ute etter å få gjort.

det jeg vil er ganske enkelt å slippe å ha noe med qt å gjøre.

dvs fjerne alt som har ref til qt i firefox. slik at firefox ikke spør meg om å installere plugins eller viser noe annet enn blankt område der qt skulle kjørt søppelet sitt..

c?

peace.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...