Antero Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hei jeg har fått en oppgave i IKT å skrive litt om de forskjellige typene av prossesorer og skjermkort. i prosessor delen skal jeg skrive om forskjellen mellom Amd, intelpentium, celeron, cempron og centrino... mens i skjermkort delen skal jeg fortelle om forskjellen mellom Radeon og G-force, jeg må også se om jeg finner noen andre store skjermkort.. jeg har lett på nett, men fant ikke noe om forskjellene på de noen av dem... håper at noen av dere har en side, eller om noen kan førtelle meg litt om det... MvH terje Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei! Det er en litt rar oppgave du har fått der. Det er nemlig ikke så stor forskjell i måten forskjellige prosessorer og grafikk-kort fungerer så lenge man ikke går i dybden. Det finnes wikipedia-artikler på engelsk som kanskje kan hjelpe deg: Om prosessorer Om grafikk-kort Lykke til Lenke til kommentar
Antero Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) takk jeg får vel bare lete litt da men poenget er nåkk at jeg må gå litt i dybden Endret 19. mai 2006 av Antero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå