Hanzo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg reiser snart på noen ukers ferie, og tror jeg vil ha meg en eller annen lett backup sak slik at jeg ikke risikerer at helle ferien forsvinner dersom et minnekort går istykker. Ser det finnes flere gode alternativ på markedet, men jeg er på jakt etter noe som jeg selv kan sette en disk i. Som datatekniker har jeg et hav av harddisker og ta av, og kunne derfor godt tenkt med å slippe å betale for den biten. Finnes det noen gode alternativ? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Det finnes slik MP3 spiller til broren min som du kan sette inn en 2,5" harddsik og som leser diverse minnekort. Kjøpte den i sin tid hos memonor i sandefjord tror jeg det var. Batteritiden var jo rævva men den funka til sitt bruk og man kan jo faktisk ha 160 GB på den idag. Husker ikke hva merket var men kan snakke med han hvis det er aktuelt. Poenget er at det finns iallefall slike dinger...... edit: etter litt søking kom jeg frem til at det var denne Vosonic X'S-Drive Pro VP3310 Tror jeg betalte rundt 1000,- akkurat. Endret 19. mai 2006 av BMP Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har en eldre versjon av noe lignende: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311642 Sett inn egen 2.5" HD etter eget ønske. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg reiser snart på noen ukers ferie, og tror jeg vil ha meg en eller annen lett backup sak slik at jeg ikke risikerer at helle ferien forsvinner dersom et minnekort går istykker. Ser det finnes flere gode alternativ på markedet, men jeg er på jakt etter noe som jeg selv kan sette en disk i. Som datatekniker har jeg et hav av harddisker og ta av, og kunne derfor godt tenkt med å slippe å betale for den biten. Finnes det noen gode alternativ? 6132114[/snapback] Jeg bruker en sånn Vosonic X-drive VP-300 tro jeg den heter. Satte inn en 60GB HD selv på den, fungerer veldig bra når jeg er på ferie. Vet Vosonic har kommet med en ny versjon som har 3.6" fargeskjerm og som du kan sette inn en disk selv i. Vosonic MultiMedia Viewer VP8360 heter den. Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg hadde gått for en fra http://hyperdrive.com/shop/index.php. De lover høy hastighet, stor batterikapasitet, utskiftbare AA-batterier og dataverifikasjon. Selv har jeg en Archos Gmini 220, som har vært 1 mm selvbeherskelse fra å havne på fjorden o så mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå