prius9505 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 I bilen er min N70 koplet til BHF-3 nakkestøtte handsfree og sitter i holder. Mobilen er da koplet til lader. Da burde etter min mening lyset være på hele tiden på skjermen. I tillegg burde tastaturlåsen auomatisk bli fjernet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Slike unødvendige poster kan du holde for deg selv Lakus ----------------------------- Velkommen til forumet prius9505! Ikke alle her er like uhøffelige Jeg eier desverre ikke N70 så jeg vet ikke helt om man kan justere noe på instillingene slik at mobilen skal gjøre det du mener den bør men jeg ville nesten tro det? N70 er jo überavansert. Endret 19. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hvorfor ikke bare svare det du gjorde nå istedenfor å komme med de meningsløse postene? ..eneste grunn jeg svarte er fordi jeg vet at dette er instillingsproblem og at det var en løsning for det men jeg visste ikke helt fremgangsmåten på en N70 iom jeg ikke har den. God morgen til deg også! Lenke til kommentar
prius9505 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Ved handsfree bruk i bil er det praktisk at lyset er på hele tiden. I alle andre situasjoner er jeg fornøyd med at lyset blir slått raskt av etter bruk. Det er ingen mulighet for å velge slik funksjonalitet i menyene i N70. Tilsvarende gjelder tastaturlås som bør åpnes når telefonen benyttes i bil med handsfree sett og holder. Denne funksjonalitet fantes i min Nokia 6150. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hvilken tastelås på N70? Det finnes ikke, utenom 3. parts programvare. Det ska da gå ann å justere lys og slikt i ekstrautstyr instillinger til telefonen Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er ikke helt sikker, men tror du må ha koblet til ekstrautstyret før du kan justere di innstillingene... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Her tror jeg du har et program som løser ditt problem : SmartProfiles Lenke til kommentar
prius9505 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Her tror jeg du har et program som løser ditt problem : SmartProfiles 6142033[/snapback] Hei, Tusen takk, det var veldig nære. Absolutt en site å følge med på. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 hvilken tastelås på N70? Det finnes ikke, utenom 3. parts programvare. Det ska da gå ann å justere lys og slikt i ekstrautstyr instillinger til telefonen 6135501[/snapback] Selvfølgelig har N70 Tastelås!!, men den har ikke automatisk tastelås. Dette er 2 helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 jeg som leste litt feil der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå