SpoileD Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Var nok litt over budsjettet mitt.Men ble overrasket da den var venstrestyrt.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 De finnes.. De er bare litt vanskeligere å finne. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Liver opp denne tråden litt igjen.. HVa synes folket om denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...348&pos=1&tot=4 Har egentlig gått i fra drømmen om 4x4, neida, men jeg sliter med å finne meg en bil. llagt ut min på nett, folk vil faktisk ha den å. Så jeg må nå lete etter arvtakeren. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Corrado`n er tøff bil det da Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 du har slik bil sjøl ja.. Det er vel dyrt med forsikring på dem, men jeg får vel sette forsikringa på farmin eller mormi.. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Den VW der er rå tøff, mange som jeg kjenner fordrar ikke den, synes den er rå, har et søsken barn som er på tur til Bodø for å hente en Audi 90 Coupe 1989 modell, han snakket noe i den Corradoen før men så jikk han for Audien. men kunne godt tenke meg den Corradoen pga utsenemessig å Motorkraft! 200hk som er på den nå er sinnsykt bra, til å være så lav i pris for den! Men hvorfor ikke en Ford Cosworth, de er da ekstremt bra, og er mine favorit biler Denne Fra AutoDb er noe jeg ville satset på! 4x4, er det på den og. Endret 25. juni 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvor gamle er dere som skal forsikre disse gris-bilene da? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Hvor gamle er dere som skal forsikre disse gris-bilene da? 6379443[/snapback] Rundt om din alder, litt eldre. Blir dyrt med slike gromme biler, men stiller "pappa" eller "mamma" opp, så kan mye bli realisert. Endret 25. juni 2006 av k_drey Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 juppz, helt klart, sitter forsikring på mor eller far så blir det også billigere for avgifter på bilen også Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 billigere for avgifter også..? Er vel bare forsikringen som er billigere :S Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Har forsøkt å få tak i ham som har den Corradoen, men det er ikke enkelt. SVarer ikke på telefon og ikke på mail.. Skal forsøke å kontakte ham i morgen igjen. Har hørt meg litt rundt, det er visst et par feil i annonsen( ikke orginal styling osv), så var det visst import fra USA ( har sånn knebeskyttelse under dashbordet). Så hadde det kanskje lønt seg å kjenne noen som kan VR6 motorer, for den er vel litt uvanlig billig? eller? Cosworth ser ut til å være en okei bil det, men liker ikke utseende ;O Lenke til kommentar
d4d Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hadde gått for GT4 , alt annet er bare søppel. Tror den ligger på rundt 5-6000 året med full bonus som sikkert en av foreldrene dine har. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det var da en bastant kommentar d4d. Har du belegg for å skrive noe slikt? Lenke til kommentar
d4d Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kan vel ikke si det, men om man er ute etter en gammel bil med mange hestekrefter så hadde jeg personlig satset japansk. Hadde selv audi s4 noen år, den var nydelig å kjøre men vanvittig dyr når man satt den på verksted. Tyske biler generelt er vel kjent for å måtte bytte div. deler i motoren ganske ofte, mens i japanske biler åpner man sjelden panseret utenom service. Det eneste tipset jeg har om det blir en GT4 så sørg for at du kjøper en hvor registerreimen nylig er byttet. Mener kompisen min fikk pris på 25.000 for å ta det på verksted og det er ikke hvemsolhelst som klarer å bytte på den bilen. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Tok å ringte på en gt4 nå, er en som importerer fra USA, som ikke bor så langt unna. Reiser å ser på dem til helga.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Denne? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1152151 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hva er engangsavgiften på bilen da? Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Hva er engangsavgiften på bilen da? 6387933[/snapback] Litt over 50000, han hadde fler biler, noe nsom var litt billigere, skal se om det er mye forskjell på dem... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Celica GT4 er ikke noen dum bil, etter en tur med en slik me 270HK, så havnet den på lista mi over "drømmebiler" (er ikke den som drømmer om Lamborghini, Ferrari osv, det tar man senere). PS: Håper du blir fornøyd om du går for en slik! Endret 26. juni 2006 av k_drey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå