Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bil til 120000, 4wd godt med HK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Den VW der er rå tøff, mange som jeg kjenner fordrar ikke den, synes den er rå, har et søsken barn som er på tur til Bodø for å hente en Audi 90 Coupe 1989 modell, han snakket noe i den Corradoen før men så jikk han for Audien. men kunne godt tenke meg den Corradoen pga utsenemessig å Motorkraft! 200hk som er på den nå er sinnsykt bra, til å være så lav i pris for den!

Men hvorfor ikke en Ford Cosworth, de er da ekstremt bra, og er mine favorit biler :p

Denne Fra AutoDb er noe jeg ville satset på! 4x4, er det på den og.

Endret av mb_zzz
Lenke til kommentar
Hvor gamle er dere som skal forsikre disse gris-bilene da? :ermm:

6379443[/snapback]

Rundt om din alder, litt eldre. Blir dyrt med slike gromme biler, men stiller "pappa" eller "mamma" opp, så kan mye bli realisert.

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Har forsøkt å få tak i ham som har den Corradoen, men det er ikke enkelt. SVarer ikke på telefon og ikke på mail..

Skal forsøke å kontakte ham i morgen igjen.

Har hørt meg litt rundt, det er visst et par feil i annonsen( ikke orginal styling osv), så var det visst import fra USA ( har sånn knebeskyttelse under dashbordet).

Så hadde det kanskje lønt seg å kjenne noen som kan VR6 motorer, for den er vel litt uvanlig billig? eller?

Cosworth ser ut til å være en okei bil det, men liker ikke utseende ;O

Lenke til kommentar

Kan vel ikke si det, men om man er ute etter en gammel bil med mange hestekrefter så hadde jeg personlig satset japansk. Hadde selv audi s4 noen år, den var nydelig å kjøre men vanvittig dyr når man satt den på verksted. Tyske biler generelt er vel kjent for å måtte bytte div. deler i motoren ganske ofte, mens i japanske biler åpner man sjelden panseret utenom service. Det eneste tipset jeg har om det blir en GT4 så sørg for at du kjøper en hvor registerreimen nylig er byttet. Mener kompisen min fikk pris på 25.000 for å ta det på verksted og det er ikke hvemsolhelst som klarer å bytte på den bilen.

Lenke til kommentar

Celica GT4 er ikke noen dum bil, etter en tur med en slik me 270HK, så havnet den på lista mi over "drømmebiler" (er ikke den som drømmer om Lamborghini, Ferrari osv, det tar man senere).

PS: Håper du blir fornøyd om du går for en slik!

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...