SpoileD Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Jeg er på jakt etter ny bil. Kravene mine er at det skal være 4wd, pluss den skal ha godt med HK. Har sett på Toyota Celica GT4 med og uten CS og Audi Coupe, men fikk litt av et sjokk når jeg skulle se forsikringa.. Derfor må den være billig å forsikre. Men en slik bil finnes vel egentlig ikke Edit: Ratt på høyresiden er ikke aktuelt hehe Endret 22. mai 2006 av SpoileD Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hva med en golf 2 ralley... 4wd med 160 gamp orginalt Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Forsiktingsmessig tror jeg at jeg ville gått for en mazda 323GTR, men de kan være vanskelig å få tak i + at de ikke er spesielt vakre , ellers kan du jo kikke på Lancia Delta Integrale. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Har aldri likt golf noe særlig. Har aldri hatt det men. Er litt for mange som åker rundt med det her. GTr323 er en bil jeg har sett litt på fra før, en kompis av meg har det. Men jeg har alltid vært litt kjepphøy mot ham da det gjelder bilen hans, og er litt redd for mobbing osv hvis jeg kjøper meg en helt lik bil Lancia'en ser egentlig grei ut, er det servo osv på den slags biler, så den var litt gammel. Vanskelig å få tak i deler? Jeg er åpen for fler tips. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Lanciaen er helt rå den, fåes med alt utstyr fra servostyring til klimaautomat og skinnseter. Deler er helt greit å få tak i, og hvis du kjøper en som er tatt greit vare på (ikke nødvendigvis den billigste du finner) skal det ikke være noen mekaniske problemer med at den begynner å dra på årene. Hvis du er heldig klarer du kanskje tilogmed en omlakkering innenfor budsjettet ditt. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Fikk høre at Integral er en bil som du må mekke en del på. Greit å ha noe å drive med, men jeg må nok komme meg på jobb om dagen osv Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Som sagt; kjøper du en som er ungdomskjørt hele sitt liv, kan du få trøbbel, men finner du et eksemplar som er tatt vare på er det neppe mer feil enn andre biler. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det fins faktisk ungdommer som tar vare på bilene sine også da, men føler at jeg er en del av et mindretall Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Har funnet en som har en Integral, skal reise å se på den til helga.. Men kom gjerne med flere tips.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hadde personlig gått for 323 GTR. Ingen biler som går så rått til den prisen. Ikke pene, kamikazemurf? gi deg Ellers kan jeg anbefale Nissan Sunny GTI-R. Ligger nok noe høyere i pris enn budsjettet ditt menneh. Det største minuset er utseende. Det er rett og slett en grisestygg bil. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Var tøff den 323`n, men digre grøftlys er aldri noen slager Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Sunny GTR er nok for dyr å forsikre for en 20åring, liker ikke helt utseende el, ser ut som det er vanskelig å finne en bil med ratt på venstresiden. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg er på jakt etter ny bil. Kravene mine er at det skal være 4wd, pluss den skal ha godt med HK. Har sett på Toyota Celica GT4 med og uten CS og Audi Coupe, men fikk litt av et sjokk når jeg skulle se forsikringa.. Derfor må den være billig å forsikre. Men en slik bil finnes vel egentlig ikke 6131669[/snapback] http://www.japanauto.no/brukt/biler/95.htm Her har du en Mitsubishi Lancer EVO med 4wd og turbo. Bra med hk, og passer til din prisklasse. 60 000,- til bil, og 60 000,- til avgifter. Annet eksempel: http://www.japanauto.no/brukt/biler/13.htm En Subaru Impreza WRX Turbo. Nok en 2 liter turbomaskin med 4wd i sedan utgave. 5 seter og alt som trengs. Ca samme pris. Nå er ikke akkurat JapanAuto kjent for å være best of the best, men hvis bilen faller i smak i seg selv, så vet du jo kanskje hva du skal se etter andre plasser Endret 22. mai 2006 av SilentNET Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 frister ikke med ratt på høyresiden Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Sjekka forsikringspris på lancia integrale, og det var forbausende billig! ca 6000 for minste km (Og da har jeg ikke tatt i betraktning alarm garasje ac og mer som kan gjøre det enda billigere) 150 000,- på finn 100 000,- 100 000,- 72 000,- Endret 22. mai 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Han som jeg skulle møte til helga ringte nå, og han hadde fått et bud på 125 000,- Så jeg trakk meg. Men den ene på autodb til 100 000,- uten kamelon farge ser okei ut. Har sendt mld, fikk ikke helt tak i ham. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Han som jeg skulle møte til helga ringte nå, og han hadde fått et bud på 125 000,- Så jeg trakk meg. Men den ene på autodb til 100 000,- uten kamelon farge ser okei ut. Har sendt mld, fikk ikke helt tak i ham. 6154134[/snapback] Ikke send melding (hvis du tenkte på sms) hvis du skal kjøpe eller selge bil. Det virker veldig useriøst. Ta opp telefonen og slå nummeret. Mange selgere svarer ikke på sms, men tar gjerne en prat over telefonen. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Han som jeg skulle møte til helga ringte nå, og han hadde fått et bud på 125 000,- Så jeg trakk meg. Men den ene på autodb til 100 000,- uten kamelon farge ser okei ut. Har sendt mld, fikk ikke helt tak i ham. 6154134[/snapback] Ikke send melding (hvis du tenkte på sms) hvis du skal kjøpe eller selge bil. Det virker veldig useriøst. Ta opp telefonen og slå nummeret. Mange selgere svarer ikke på sms, men tar gjerne en prat over telefonen. 6154622[/snapback] hehe jeg forsøkte å ringe, men han tok den ikke, derfor sendte jeg en sms at jeg ringer igjen i kveld.. var vel ikke så useriøst det Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Det blir nok ingen Integrale på meg eller. Noen som har fler tips? - Ikke over 120 000,- - godt med gampekrefter - billig å forsikre (er 20) - 4x4 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har ikke sjekket noen forsikring eller noe. Kan godt hende det blir dyrt, men.. Her er jo et forslag. Venstrestyrt Sunny GTi-R. Og den er ikke PEN, men den er sinnssykt tøff! Hvis du kjøper av noen av gutta her, så får du en bil som nesten garantert er velstelt av en entusiast. http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=22570 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå