Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bil til 120000, 4wd godt med HK

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter ny bil.

Kravene mine er at det skal være 4wd, pluss den skal ha godt med HK.

Har sett på Toyota Celica GT4 med og uten CS og Audi Coupe, men fikk litt av et sjokk når jeg skulle se forsikringa..

Derfor må den være billig å forsikre. Men en slik bil finnes vel egentlig ikke :p

Edit: Ratt på høyresiden er ikke aktuelt hehe

Endret av SpoileD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri likt golf noe særlig. Har aldri hatt det men. Er litt for mange som åker rundt med det her.

GTr323 er en bil jeg har sett litt på fra før, en kompis av meg har det. Men jeg har alltid vært litt kjepphøy mot ham da det gjelder bilen hans, og er litt redd for mobbing osv hvis jeg kjøper meg en helt lik bil :p

Lancia'en ser egentlig grei ut, er det servo osv på den slags biler, så den var litt gammel. Vanskelig å få tak i deler?

Jeg er åpen for fler tips.

Lenke til kommentar

Lanciaen er helt rå den, fåes med alt utstyr fra servostyring til klimaautomat og skinnseter. Deler er helt greit å få tak i, og hvis du kjøper en som er tatt greit vare på (ikke nødvendigvis den billigste du finner) skal det ikke være noen mekaniske problemer med at den begynner å dra på årene. Hvis du er heldig klarer du kanskje tilogmed en omlakkering innenfor budsjettet ditt.

Lenke til kommentar

Hadde personlig gått for 323 GTR. Ingen biler som går så rått til den prisen. Ikke pene, kamikazemurf? gi deg

Ellers kan jeg anbefale Nissan Sunny GTI-R. Ligger nok noe høyere i pris enn budsjettet ditt menneh. Det største minuset er utseende. Det er rett og slett en grisestygg bil.

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter ny bil.

Kravene mine er at det skal være 4wd, pluss den skal ha godt med HK.

Har sett på Toyota Celica GT4 med og uten CS og Audi Coupe, men fikk litt av et sjokk når jeg skulle se forsikringa..

Derfor må den være billig å forsikre. Men en slik bil finnes vel egentlig ikke :p

6131669[/snapback]

http://www.japanauto.no/brukt/biler/95.htm

Her har du en Mitsubishi Lancer EVO med 4wd og turbo. Bra med hk, og passer til din prisklasse. 60 000,- til bil, og 60 000,- til avgifter.

Annet eksempel: http://www.japanauto.no/brukt/biler/13.htm

En Subaru Impreza WRX Turbo. Nok en 2 liter turbomaskin med 4wd i sedan utgave. 5 seter og alt som trengs. Ca samme pris.

Nå er ikke akkurat JapanAuto kjent for å være best of the best, men hvis bilen faller i smak i seg selv, så vet du jo kanskje hva du skal se etter andre plasser :)

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar

Han som jeg skulle møte til helga ringte nå, og han hadde fått et bud på 125 000,- Så jeg trakk meg.

Men den ene på autodb til 100 000,- uten kamelon farge ser okei ut. Har sendt mld, fikk ikke helt tak i ham.

Lenke til kommentar
Han som jeg skulle møte til helga ringte nå, og han hadde fått et bud på 125 000,- Så jeg trakk meg.

Men den ene på autodb til 100 000,- uten kamelon farge ser okei ut. Har sendt mld, fikk ikke helt tak i ham.

6154134[/snapback]

Ikke send melding (hvis du tenkte på sms) hvis du skal kjøpe eller selge bil. Det virker veldig useriøst. Ta opp telefonen og slå nummeret. Mange selgere svarer ikke på sms, men tar gjerne en prat over telefonen.

Lenke til kommentar

6154134[/snapback]

Ikke send melding (hvis du tenkte på sms) hvis du skal kjøpe eller selge bil. Det virker veldig useriøst. Ta opp telefonen og slå nummeret. Mange selgere svarer ikke på sms, men tar gjerne en prat over telefonen.

6154622[/snapback]

hehe jeg forsøkte å ringe, men han tok den ikke, derfor sendte jeg en sms at jeg ringer igjen i kveld.. :p var vel ikke så useriøst det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...