Gå til innhold

Problemer med 2 muser!


Anbefalte innlegg

Det hele begynte med min intelli expl.3.0. Den begynte å henge seg og dette ut i

spill. Som oftest var det bare å ta usbpluggen ut og inn igjen, så funka den i 10 minutter til, umennesklig irriterende. Så jeg gikk å kjøpte meg en ny G5 mus,som funket da i et par uker og så begynte den på samme rabalderet. Samtidig fant jeg jo ut at intelli expl.3.0 var den musen jeg likte best. Så jeg fikk kjøpt en brukt en i god stand. Akkuratt samme leksa, funker noen uker og så begynner det å kødde seg. Nå har jeg ikke så ekstremt peiling men jeg føler jeg har prøvd alt.

Har oppdatert chipsettet, reinstallert og formatert, prøvd både med drivere til musene og uten drivere. Har altså prøvd begge men samme problemet med eller uten drivere. Det som nå skjer er at musen ser ut til å funke fint de første minuttene når man kommer inn i windows for deretter og dette ut. Noen ganger virker det lengre andre ganger kortere. Og noen ganger kan det virke som den detter ut hvis jeg tar en rask bevegelse.

Noen som har en anelse ka dette kan være?

 

Slik jeg ser det fungerer begge musene. Så det er enten et sw problem eller et hw problem på pcen.

 

Takknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut som problemer med usb-porten.

 

Har du forsøkt en annen port?

6132120[/snapback]

 

 

Har forsøkt alle 4 usb portene + overgang til ps2. Samme problemet.

 

Men nå har jeg montert en ekstra brikke med 2 usb porter.

Skal forsøke å bruke de portene og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...