Gå til innhold

Programmer.no og Hardware.no slås sammen


Anbefalte innlegg

Betyr dette at "siste innlegg" fra både hardware og programvare-delen av forumet kommer på hw.no forsiden?

6131635[/snapback]

Blir nok mer forum rot, programmer delen blir lagt sammen med hardware-forumet.

6131655[/snapback]

 

Alle endringar som skal gjerast på forumstrukturen er alt utført. Vi har slått sammen "Diskuter artikler (programmer.no)" og "Tilbakemeldinger (programmer.no)" med tilsvarande forum under Hardware. Hovedkategoriane Programvare og Programmering vil bli ståande som dei er.

 

Eg reknar med at "Siste innlegg" på framsida vil inkludere programvare og programmering framover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kall meg treg, men hvorfor gjør dere dette ?

 

 

6131643[/snapback]

 

Fordi programmer.no neppe lønte seg. Og det som indirekte skjer, akkurat som med overklokking.no, er at det kommer færre artikler totalt sett. Slik sparer de penger, selv om jeg tipper at det vi får se er i større grad en nedleggelse av programmer.no enn en sammenslåing...

Lenke til kommentar
Kall meg treg, men hvorfor gjør dere dette ?

 

Hadde det ikke vært bedre å la noen nyheter fra programmer.no komme på forsiden av hw.no og FORTSATT ha programmer.no ?

 

For det ser jeg som ingen ulempe.

 

 

vi så hva som skjedde når ok.no ble assimilert.

 

Ingen verdens ting.

6131615[/snapback]

Masse rot på forumet :)

6131643[/snapback]

 

rot it is. overklokking på forumet per i dag er rett og slett litt for dumt.

 

Har blitt lite overklokkingsartikkler, utenom de som ligger i arkivet.

6131649[/snapback]

:yes:

Lenke til kommentar
Fordi programmer.no neppe lønte seg. Og det som indirekte skjer, akkurat som med overklokking.no, er at det kommer færre artikler totalt sett. Slik sparer de penger, selv om jeg tipper at det vi får se er i større grad en nedleggelse av programmer.no enn en sammenslåing...

6131681[/snapback]

 

Vi har ikkje akkurat tjent pengar på programmer.no, nei. Det har vore vanskelig å få nok lesarar til å gjere det attraktivt for annonsørar til å annonsere der. Det var likevel ikkje hovedgrunnen til at vi valgte å slå sammen.

 

Dette er på ingen måte ein nedleggelse av programvarebiten; det kjem til å komme mykje programvarestoff på hardware.no framover.

Lenke til kommentar

Yess! Så bra :)

 

Jeg liker sammenslåingen, ikke fordi jeg er moderator og er "forpliktet" å like alt som skjer her i nettverket, men fordi jeg tidligere har lest nyheter fra begge domenene. Nå slipper jeg å klikke for å veksle mellom de to hovedsidene og får servert alt på ett brett :)

 

Jeg vil anta at HW har analysert IP'ene som leser begge sidene og funnet ut at veldig mange leser begge sidene, og at det dermed er lettere for majoriteten å ha alt på en side i stedet for å klikke mellom de to sidene.

 

Edit: Joda, forandringer er en fæl ting. En hver forandring har blitt kritisert side opp og side ned på forumet. Skulle ønske vi fortsatt hadde hovedsiden fra 1997 :whistle: </ironi>

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Dette ser mer ut som ett, vi ønsker å spare utgifter og velger derfor å slå alt sammen i hop til ett. Konsept, enn det at det faktisk skal bli bedre / mer samlede artikler.

 

Tror nok, som med andre ting som har blitt slått i hop (overkjørt) med hw.no at det blir å drukne i mylderet. (i beste fall reduseres antall artikler, men som nevnt lengre opp, så kan de bli mer eller mindre borte) Slik som bl.a overklokking gjorde.

Lenke til kommentar

Nå har det jo strengt tatt også noe å si hvordan Hw.no gjennomfører denne sammenslåingen. Klart - hvis artiklene til programmer.no drukner i andre artikler, er det ikke så veldig heldig.

 

Men hvis de klarer å få programmer.no til å fremstå på hw.no i all tydelighet, så er det så vidt jeg kan se bare fordeler hele veien.

Lenke til kommentar
Men hvis de klarer å få programmer.no til å fremstå på hw.no i all tydelighet, så er det så vidt jeg kan se bare fordeler hele veien.

6131720[/snapback]

 

slik det ble med overklokking.no?

slik det er realistisk at dette ender opp?

 

du er en liten idealist du, så morro^^

har ikke set slike som deg på en stund.

Lenke til kommentar

Innlemmelse av barbara.no, som var det beste (og kanskje eneste?) norske nettstedet for bærbare maskiner og relatert stoff, kom ikke leserne til gode. Hvorfor? Siden den gang er bærbar-relatert stoff lite synlig på hw.no :thumbdown:

 

edit: endret fra "tilnærmet ikkeeksisterende" til "lite synlig", 2 nyheter og 1 test som omhandler bærbare maskiner i dag :)

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Innlemmelse av barbara.no, som var det beste (og kanskje eneste?) norsk nettstedet for bærbare maskiner og relatert stoff, kom ikke leserne til gode. Hvorfor? Siden den gang er bærbar-relatert stoff tilnærmet ikkeeksisterende på hw.no  :thumbdown:

6131740[/snapback]

 

Faktisk har det blitt både flere tester og nyheter om bærbart etter sammenslåingen for halvannet år siden: http://www.hardware.no/search.php?displayR...ilterSubject=36

 

Hvis det er noe du/dere savner av stoff setter vi stor pris på at det blir sendt en mail til [email protected]

Lenke til kommentar
Faktisk har det blitt både flere tester og nyheter om bærbart etter sammenslåingen for halvannet år siden: http://www.hardware.no/search.php?displayR...ilterSubject=36

6131760[/snapback]

Dette var jeg ikke klar over. Mitt inntrykk er at stoffet forsvinner i et mylder av annet materiale dessverre.

Forresten, sider som xbitlabs, anandtech osv har enkle inndelingssystemer via tabs slik at man kan få stoffet kategorisert.

 

edit: oj, bærbar nyhet på forsiden :) kanskje interessant å sjekke hvor lang tid det tar før den blir dyttet ned og vekk fra forsiden av annet materiale

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Neeeeeei! :cry:

 

Filler'n, programmer.no var startsiden min, hw.no besøkte jeg ca 1 gang i uka :dontgetit:

 

Dette skuffet meg stort, da jeg er mer interessert i programmer.no nyheter, og like ikke det rotet det blir når alle nyhetene blir samlet på ett sted. :no:

 

Nå blir jeg nødt til å gå tilbake å bruke win-xp.no da :hrm:

 

 

Har "mistet" en bit av meg hver gang en sammenslåing på hw.no nettverket har sjedd, men dette tar kaka :ohmy:

Lenke til kommentar

Nyheter fra de forskjellige nettstedene har da stått på forsiden til hw.no fra før, eneste forskjell nå er at man slipper å få opp et nytt nettleservindu/tab når man klikker seg inn på en slik sak.

Konsolidering av nettsted er en positiv sak, sålenge man ikke overkonsoliderer. Hardware og software er begge PC-relatert, samme med OK, og ser ikke noen grunn til å ha dem separert. Men hold unna AV biten fra siden. En fordel hadde vært om dere hadde samlet alt AV-relatert i ett nettsted, alt PC-relatert i et annet, og evt hånholdt/mobil i et tredje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...