Gå til innhold

Programmer.no og Hardware.no slås sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte ikke dette. Besøker programmer.no hver eneste morgen. hw.no besøkte jeg kanskje en gang hver annen måned. I tillegg synes jeg layouten på hw.no er mer rotete og uoversiktlig. Og jeg har liten lyst til å bla meg gjennom 20+ nyheter hver dag for å finne noe som interesserer meg

Lenke til kommentar

Hmm.

 

Jeg ser mange bekymrer seg for at innholdet vil skrumpe, og peker på en opplevd (men ikke nødvendigvis reell) tilbakegang. En bør ikke se på dette som et problem (eller "utfordring" som det heter på nyere norsk), men heller som en anledning til å BIDRA.

 

Det finnes adskillige oppfordringer allerede:

- [email protected]

- Bidra på HWB.no?

- Lyst å skrive om film og musikk?

 

Selv syntes jeg det var endel emner det ikke stod nok om i Norge, og det har da vært mitt utgangspunkt for mine artikler.

Lenke til kommentar
Hmm.

 

]BIDRA[/size].

 

Det finnes adskillige oppfordringer allerede:

- [email protected]

- Bidra på HWB.no?

- Lyst å skrive om film og musikk?

 

Selv syntes jeg det var endel emner det ikke stod nok om i Norge, og det har da vært mitt utgangspunkt for mine artikler.

6133664[/snapback]

Bidra jo du sier det der.

Har jo i det siste set at det er flere som har prøvd og bidrat her med raporter om hardware relaterte gjennstander dem har annskafet seg.

 

men men hva skjer med dem jo tråden på emne dem prøver og legge ut blir stengt av HW.

Eller er det sånn at det er kunn andre ofentlige nettsider som er godkjent mmm

 

STILLER MEG TVILENDE TIL OG BIDRA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Første tanke da jeg leste det:

"Hva f er det dem driver med nå da??"

 

Etter ett minutt:

"Ok.. hmm.. kanskje gi dem en kjangse"

 

Grunnen til at jeg er skeptisk er at jeg har bestandig vært en ekstrem hw.no fan og den har vel ligget på toolbaren min som link siden jeg fant sia for endel år siden. Grunnen til at jeg falt for hw.no var nettopp det at dem spesialiserte seg på hardware. Håper bare så indelig at dem fortsatt kommer til å holde hardware delen på samme nivå som før.

 

Så min konklusjon: Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Hvis dette skal fungere skikkelig, må det ihvertfall bli mulig å skille ut software-nyheter fra hardware-nyheter på en enkel måte.

 

Også synes jeg det nesten blir i overkant mange artikler pr. dag på én side.

 

Det eneste som har kommet etter at OK.no ble slått sammen med HW.no, er strømforsynings-tester. :hmm:

 

Artiklene på programmer.no har i lang tid handlet utelukkende om lanseringer, oppdateringer, søksmål, virus, reviews osv.

Når får vi servert litt guider, innføringer, forklaringer og liknende?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Synes at det var vel mye syting over dette her jeg... :hmm: Javel, de slår sammen programmer.no og hw.no. Big deal? Ikke for meg iallefall.

 

Hva er problemet med å slå disse sidene sammen? Du får en mix av hw-relatert og software-relatert innhold på en og samme side. Big deal igjen..? Vi kan da vel lese og skrive vi som er medlemmer av dette forumet, kan vi ikke?

 

Dermed klarer vi relativt enkelt å finne fram til det vi liker (hardware eller software) på hovedsiden, denne sammenslåingen trenger ikke til å bli den berømte fjæra som ble til 5 høns leken.

Lenke til kommentar

Eller er det hw.no sin måte å skvise ut de som startet siden, Sist jeg hørte noe så tok hw.no 51% av eier retighetene til siden om en ble medlem av netverket.

 

Men de vil vel ha all trafikken inn på hw.no for å generere mer trafikk på hovedsiden for igjen kreve mer for reklamen.

Lenke til kommentar
Synes at det var vel mye syting over dette her jeg...  :hmm:  Javel, de slår sammen programmer.no og hw.no. Big deal? Ikke for meg iallefall.

 

Hva er problemet med å slå disse sidene sammen? Du får en mix av hw-relatert og software-relatert innhold på en og samme side. Big deal igjen..? Vi kan da vel lese og skrive vi som er medlemmer av dette forumet, kan vi ikke?

 

Dermed klarer vi relativt enkelt å finne fram til det vi liker (hardware eller software) på hovedsiden, denne sammenslåingen trenger ikke til å bli den berømte fjæra som ble til 5 høns leken.

6135305[/snapback]

Støtter dette. Burde som sagt ikke være noe stort problem. :)

Lenke til kommentar

Problemet er (for meg i hvert fall) at alt nå er en eneste stor grøt. Siste 10 fra forumet f.eks. er nå rimelig uinteressang for meg. "Jeg skal kjøpe ny Ub3r-l33t haxor_PC" og "PC'n Funker ikke" interesserer meg midt hvor sola ikke skinner. Med OK og Programmer kunne jeg lett finne fram til det JEG var interessert i. Dessuten syns jeg hele Designet på HW.no er elendig, men det er en helt annen sak. Jeg foreslår (enda) et re-design av hw-no. Gjøre som Live.com o.l. og gjør det sånn at brukeren selv velger hva som er på forsiden. Gjerne med litt faaaanzy AJAX :p

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Eller er det hw.no sin måte å skvise ut de som startet siden, Sist jeg hørte noe så tok hw.no 51% av eier retighetene til siden om en ble medlem av netverket.

 

Men de vil vel ha all trafikken inn på hw.no for å generere mer trafikk på hovedsiden for igjen kreve mer for reklamen.

6135385[/snapback]

mm... Skulle man vel ikke se bort ifra. Dont forget, You will be assimilated, restianse is futile.... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...