Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kople forsterkar i 2ohm

Gjest Slettet+781234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+781234

Har investert i ein skikkelig jalla-forsterkar. Vil ikkje engang diskutere merket..

Det er lurer på er korleis ein koplar inn fleire høgtalarar på ein utgang? Forsterkaren hevdar å kunne drive 300w (ca) i 4ohm. Men korleis koplar ein elementa så ein får 20hm? Blir det då å paralellkople elementa ut frå forsterkaren?

Eg tenkte å kople på eit lite frontsett (ca 50w) og ein litt større coaxial (ca 150w).

Tenkte litt på effektforskjellen på dei to, og frykta at når eg skrur opp litt vil frontsette ryke.

Bør eg heller kople frontsettet på spillaren? (4 x 50w), og heller kople coaxialen på forsterkaren? Vil det bli merkbar forsinking på høgtalarane som er kopla på forsterkaren?

Takk for svar=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, ikke for å være slem, men her burdte du virkelig spurt først og handla inn etterpå :)

Brokobling av en tokanaler, som det er det du har etter det jeg kan skjønne, er mest brukt for å drive basselementer.

Og uansett merke er det vel med en manual hvor brokobling står forklart?

Koble komponentene du skal ha foran på forsterkern, det er der lyden bør komme fra. Koaxene du, etter alt å dømme, skal ha bak kobler du på spillern. Det skulle ikke bli noe forsinkelse å snakke om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...