Gå til innhold

Ny strømforsyning (og kabinett?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Tror jeg må kjøpe meg ny strømforsyning. Ønsker en som er relativ stille. Men kabinettet mitt er ikke akkurat noe å rope hurra for heller. Så da, for å ikke bruke altfor mye penger på dette, er det noen av disse som er stille? Kabinetter m strømforsyninger.

6131367[/snapback]

hva er det du skal ha inni pc'n a?

skjermkort, osv..

sikker på at 400W er nokk?

eks.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316306 398kr

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...00BHE12R2&mcat= 895kr

den strømforsyningen er best i test, og du må belaglegge deg på og betale litt for psp'n på grunn av kvalitet og lydytslipp

Endret av just_me
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å betale 1200 for det :-) Strømforsyning er viktigst, men jeg tenkte at dersom det kunne slåes sammen så hvorfor ikke.

Har en case som jeg bare har sprayet, men det duger ennå.

Har et radeon 9800 skjermkort såvidt jeg husker, 1 g ram, trådløst tastatur m mus som går på usb, en annen mus som også går på usb og pleier å tilkoble en av disse: nano, mobil og kamera. Prosessoren er en celeron et eller annet. ca 3 år gammel vil jeg tro :-)

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke å betale 1200 for det :-) Strømforsyning er viktigst, men jeg tenkte at dersom det kunne slåes sammen så hvorfor ikke.

Har en case som jeg bare har sprayet, men det duger ennå.

Har et radeon 9800 skjermkort såvidt jeg husker, 1 g ram, trådløst tastatur m mus som går på usb, en annen mus som også går på usb og pleier å tilkoble en av disse: nano, mobil og kamera. Prosessoren er en celeron et eller annet. ca 3 år gammel vil jeg tro :-)

6131437[/snapback]

400w er nokk til det der men de på 400w som følger med de towera kan bråke en del

Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg var redd for. Ikke noe poeng å kjøpe de towerene egentlig da, siden jeg har bestemt meg for å ha en relativ stille power supply neste gang.

Noen tips for en relativt stille psu til rundt 500,-?

Lenke til kommentar

De kabinettene du lenker til har en tedens til å bråke grunnet de 80mm viftene og spesielt vifte i døra (grøss). Du kan god kjøpe kabinettet men kjøp gjerne med deg en 120mm vite og bytt ut den ene 80mm i kabinettet og juster (hvis ikke koble ut) RPM'en på vifta i døra.

Lykke til :)

Ikke for å gni noe inn men hadde du hatt penger å rytte med, kunne jeg anbefale dette kabinettet fra Lian Li og denne PSU fra MIST

Lenke til kommentar

Hvor mange db bør jeg se etter?

Noen gode på Mpx. Skal kjøpe noe annet derfra så...

edit:

hva med denne fra mpx til 495,-? Som sagt, gidder ikke å svi av så mye peng på dette.Går vel greit at jeg hører om maskinen er på, men det trenger ikke å høres ut som en hel armada av tyske førkrigsfly som tar av...

Endret av olona
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...