Tetanus Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Stortest av ultraportable.... Det skrives alt for lite om dette. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hadde vært kjekt med en test av den billigste 24" skjermen med DVI tilkobling. For øyeblikket Acer AL2423W til ca 6000,- ifølge prisguiden. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 syns det er svært dålig med tester av LG skjermer på nettet Hadde vært fint hvis dere kunne teste disse to skjermene LG FLATRON 1970HR og LG L1982U-BF hadde vært interresant siden de har så gode spesifikasjoner i forhold til fysisk størrelse noe som virker litt merkelig... dere kunne også eventuelt sammenlignet dem med noen gode 19" 2ms skjermer fra Samsung og Viewsonic Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Test av alle ddr2 pc5300/5400 2gb til under 1500,- Det er jo det "folk flest" kjøper, men hva yter best og evt overklokking? Fett hvis man også kunne satt de opp mot de billigste pc6400 settene som bare koster 1700-1800. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hadde vært veldig kult, interessant og lærerikt om dere hadde en stor test som viste forskjeller mellom Windows XP Media Center og Windows Vista Home Premium, og ga hvert av dem en karakter! Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei! Jeg er daglig på hw.no og på forumet her. Savner tester som omhandler overklokking og spesielt vannkjøling. Pumper, radiatorer, blokker osv... Etter at hw.no og overklokking.no ble slått sammen, syns jeg at overklokkingsdelen har dødd ut lit... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg mast om dette mange ganger før men det har ennå ikke kommet. En god test av Mist 600W opp mot de andre gode konkurentene, Hiper 580W, Corsair HX520W/620W, Seasonic M12/S12 og kanskje en fra OCZ. Mange flere som kunne blitt testa også selvfølgelig Om de som har blitt testa før også ble lagt med hadde jeg likt godt, tror det har blitt nevnt tidligere også engang. *masemase* Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg mast om dette mange ganger før men det har ennå ikke kommet.En god test av Mist 600W opp mot de andre gode konkurentene, Hiper 580W, Corsair HX520W/620W, Seasonic M12/S12 og kanskje en fra OCZ. Mange flere som kunne blitt testa også selvfølgelig Om de som har blitt testa før også ble lagt med hadde jeg likt godt, tror det har blitt nevnt tidligere også engang. *masemase* 7946321[/snapback] Jeg er enig her. Synes dere som har testet PSU'er har glemt vesentlige konkurrenter i de siste testene. Savner veldig å se hva dere mener om Corsair HX620W og Seasonic S12 600W. Det er mer og mer krav om større PSU'er, og disse er aldri tatt med i en test. Takk for at dere hører på oss. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Slenger meg på siste taler: Støytest Seasonic S12 mot Mist er en klassisk duell som vi har ventet på lenge. Dersom det er andre som skal kunne måle seg, sånn som Corsair, så er det fint, men vi MÅ vite hva som er mest stillegående av Mist og Seasonic. Den første regnes som best i Norge, mens den andre regnes som best i utlandet, men Norge har lenge ikke hatt tilgang til S12 og utlandet har ikke hatt tilgang til Mist. Derfor finnes det ingen god test. Noe sted. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg slenger meg også på forslaget her; stortest av PSUer av litt størrelse (Seasonic, Corsair, Hiper osv.) Hadde også likt å se en test av nyere hovedkort basert på 680i og 650i, bl.a. Asus p5n32-e SLI PLUS/non-pluss. En test med en rekke ddr2 pc6400-brikker hadde heller ikke vært å forakte! Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Stortest av ultraportable.... Det skrives alt for lite om dette. 7793108[/snapback] er det mulig å teste hp pavillion tx1000 (tx1020) og eventuelt andre mindre bærbare pcer... dette pcen er veldig billig til å vere en tablet pc av denne typen Ser at Komplett er de eneste som har hått denne inn er helt ny Endret 20. mars 2007 av Bowman Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Skulle gjerne sett en test av dagens vifteløse prosessorkjølere, deriblant perlen OCZ Vindicator. Duger de? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg lurer litt på om denne tråden er dødd helt ut? Men utenom dèt skulle jeg også gjerne fått en test av fatal1ty-headsettet :-) Hadde vært greit å vite hvordan det kommer ut for 500kr :-) Men når dere tester headset, hvorfor sier dere overhodet ingenting om hvordan det holder på lyden? Det burde jo egentlig være ganske relevant, ettersom det som regel er grunnen til at folk velger headset framfor høytalere (Eller kanskje gamere velger det av rent praktiske årsaker, med mic og slikt). Men jeg tror ofte det kan være en grei ting å ta med i hvert fall... Noen headset (som XFX-headsettet) lekker jo lyd så det nesten høres bedre på utsiden av øreklokkene, enn inni, og det kom godt ut i testen deres hvor dere testet seks hodesett. Jeg har også Koss' SB45, og det vil jeg si er et mye bedre kjøp siden det holder så på lyden som det gjør. Jeg ønsker veldig gjerne at dere i hvert fall nevner det, om dere ikke tar det med i vurderingen :-) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Synes det kipt at dere ikke har testet Asus P5N-E SLI, nForce-650i. Det er et billig hovedkort, som kan passe fordi som ikke har så stor lommebok. Så håper dere kan teste det en gang, for å se om det brikkesettet er noe bra, og hvordan ytelsen er på det hovedkorte. Link til hovedkorte Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kunne tenkt meg en test av SMC's nye draft-n router Lenke til kommentar
guezz Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 G84/G86? Hva med en omfattende oppfølger-test som omhandler IQ (R600 vs. G80) etter at R600-testen er publisert? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 G84/G86? 8497860[/snapback] http://www.hardware.no/tester/skjermkort/g...gts_og_gt/38478 ? Test av G86 er på vei. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Når vil dere teste R600 når den kommer ut? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Når vil dere teste R600 når den kommer ut? 8567351[/snapback] Du skal vel ikke se bort fra at det kommer en test fra vår kant også så snart NDA-en går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå