-Night- Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Logitech DiNovo Edge! Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det hadde vert litt stilig å teste en uber billig pc... Som for.eks X-Gear Nero til 300kr med psu og ASRock jalla Hk Også eit billig skjermkort til 700kr eller noe sånt;P GO FOR IT! Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 En test av Lcd og plasma tv'er som VikinGz har nevnt tidligere i tråden Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Henger meg på denne, Logitech DiNovo Edge. (finner bare en eneste test av denne på nettet) Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Macbook og Macbook Pro. Gjerne andre Mac-maskiner også. Hadde og vært fint om dere testet Max Os X og sammenlignet det med Windows. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vil gjerne se en test av multifunksjons fargelaseren Dell 3115CN Skriveren er rimelig revolusjonerende for sin prisklasse spesifikasjonsmessig, med: *30 ppm s/h *17 ppm farge *Rimelig drift *50 siders automatisk dokumentmater *Faks *Mulighet for duplex *Ethernet *Opptil 3 magasin, 950 sider *Overkommelig pris (~8500 + duplex + ekstra magasin) Er en god stund siden dere har testet noe nytt i multifunksjonsmarkedet for SMB. http://www1.euro.dell.com/content/products...sdt1&l=no&s=bsd Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Stor test av ADSL2+ modemroutere, trådet og trådløse, hvor mye trafikk de takler(koblinger og maks fart), brukervennlighet(av NAT, firewall og alt annet dill som måtte være på de), hvor ofte firmware oppdateres etc. Lenke til kommentar
SVMA Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei. Kunne dere teste mp3-spilleren Iriver s10. Er spent på om denne er et godt kjøp Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Jeg har et spennende kabinett jeg kunne tenkt meg å se en test av. Kandalf LCS Grunnen til at jeg ønsker en test av dette kabinettet, er at det ser spennende ut. For så vidt over 2000 kr, så får du et kabinett (som tilsynelatende) har god plass, og et par greie løsninger. Men mest av alt, fordi det følger med vannkjøling, med bl.a. trippel radiator som sikrer nokså god kjøling, uansett kvalitet. Det er i hvertyfall min mening. Kanskje et alternativ til å betale dyrt for egen vannkjøling/Corsair Nautilus 500? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kunne tenkt meg en test av diverse LCD-TV og plasma. Lenke til kommentar
Sanchez Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Thermaltake Mozart TX Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Bare for morro lurer jeg på om dere kan teste den kommende 933 Mhz Celeron Ultra low voltage CPUen mot en gammel (ca. 6-7 år blir det kanskje?) Celeron med samme klokkefrekvens. Har lenge lurt på faktisk hvor mye raskere dagens CPUer har blitt. Vet dette høres teit ut men Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Heisann!! Jeg har et veldig stort ønske om at dere skal teste en mus som jeg tror overgår alle Logitech, Microsoft og andre "store" selskapers mus! Det er snakk om denne musa: A4Tech X7. Jeg kjøpte den for 249,- DKK, og den har en sekstrinns valgfri DPI fra 600-2500, og det er ikke bare noe humbug. Denne kjøpte jeg på en dagligvarebutikk i Danmark i høstferien (i september en gang), og den knuste min 1800DPI Logitech-mus som jeg hadde fra før. Og når jeg sammenlignet 1800DPI på A4Tech-musa med Logitechs mus, var de ekstremt like, og en merker en god forskjell oppover når en trykker DPIen enda høyere :-) Det ville vært supert å se om det bare er noe jeg har fått for meg, eller slår en vanlig dagligvarebutikk-kjøpt mus alle mus jeg noensinne har prøvd, og dessuten for en mye billigere penge enn noen av de andre? Med veldig vennlig og håpefull hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vel, jeg tenkte også at det ikke akkurat var det mest fristende, men det overbeviste kraftig! Jeg tenkte jeg kunne gi den til en venn, hvis det ikke var noe, men jeg ga bort logitechmusa mi istedetfor!! Helt fantastisk! Virkelig imponert over en så lite kjent leverandør som ikke akkurat er kjent for å være ledende :-) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nå har jeg riktignok ikke testet akkurat den musen, men de andre møssene fra produsenten jeg har prøvd har utelukkende vært dårlige. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Etter en liten diskusjon her: -link- så tenkte jeg bare å nevne det at det er flere som er interisert i en test av lcd tv'r mot lcd skjermer for pc bruk. (da med de store skjermene i tankene 30 - 40") Se om det er en stor forskjell på kvaliteten, siden prisforskjellene er enorme. Lenke til kommentar
Larsge1978 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kanskje dere kunne få tatt en titt på denne? den er visst ikke sluppet ennå.. Dueladapter Jeg kom i skade for kjøpe et pccardlydkort til min DV9060 og oppdaget at jeg ikke fikk det helt inn i porten. Det var da jeg oppdaget den ny expresscard standarden Kan jo ikke få med seg alt heller... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei kom over dette hovedkortet. Dette syntes jeg var veldig billig får å ha nForce-650i brikkesett, så jeg synes at dere kunne tatt en test på det hovedkortet. Om dette er noe bra, tror mange folk kunne hatt nytte for de som ikke har så mye penger i lommeboken. Håper dere kan vurdere dette. Lenke til kommentar
ErikRambo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 HP sine HDCP skjermer virker billige, men er de bra? W20 til kr. 2616,- eller W22 til kr. 3192,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå