Gå til innhold

Hardware.no: Testønsker postes her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gjerne se en test av multifunksjons fargelaseren Dell 3115CN

Skriveren er rimelig revolusjonerende for sin prisklasse spesifikasjonsmessig, med:

*30 ppm s/h

*17 ppm farge

*Rimelig drift

*50 siders automatisk dokumentmater

*Faks

*Mulighet for duplex

*Ethernet

*Opptil 3 magasin, 950 sider

*Overkommelig pris (~8500 + duplex + ekstra magasin)

Er en god stund siden dere har testet noe nytt i multifunksjonsmarkedet for SMB.

http://www1.euro.dell.com/content/products...sdt1&l=no&s=bsd

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har et spennende kabinett jeg kunne tenkt meg å se en test av.

Kandalf LCS

Grunnen til at jeg ønsker en test av dette kabinettet, er at det ser spennende ut. For så vidt over 2000 kr, så får du et kabinett (som tilsynelatende) har god plass, og et par greie løsninger. Men mest av alt, fordi det følger med vannkjøling, med bl.a. trippel radiator som sikrer nokså god kjøling, uansett kvalitet. Det er i hvertyfall min mening.

Kanskje et alternativ til å betale dyrt for egen vannkjøling/Corsair Nautilus 500?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann!!

Jeg har et veldig stort ønske om at dere skal teste en mus som jeg tror overgår alle Logitech, Microsoft og andre "store" selskapers mus!

Det er snakk om denne musa: A4Tech X7.

Jeg kjøpte den for 249,- DKK, og den har en sekstrinns valgfri DPI fra 600-2500, og det er ikke bare noe humbug. Denne kjøpte jeg på en dagligvarebutikk i Danmark i høstferien (i september en gang), og den knuste min 1800DPI Logitech-mus som jeg hadde fra før. Og når jeg sammenlignet 1800DPI på A4Tech-musa med Logitechs mus, var de ekstremt like, og en merker en god forskjell oppover når en trykker DPIen enda høyere :-)

Det ville vært supert å se om det bare er noe jeg har fått for meg, eller slår en vanlig dagligvarebutikk-kjøpt mus alle mus jeg noensinne har prøvd, og dessuten for en mye billigere penge enn noen av de andre?

Med veldig vennlig og håpefull hilsen Leif :-)

Lenke til kommentar

Vel, jeg tenkte også at det ikke akkurat var det mest fristende, men det overbeviste kraftig! Jeg tenkte jeg kunne gi den til en venn, hvis det ikke var noe, men jeg ga bort logitechmusa mi istedetfor!! Helt fantastisk! Virkelig imponert over en så lite kjent leverandør som ikke akkurat er kjent for å være ledende :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...