Opelduude Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har dere helt slutta å teste ting eller? Er jo sjelden noen nye tester for folk flest lenger. Når logitech kommer med nye produkter pleier dere og teste de fortløpende. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Notert, Gulllars! Nå er det nesten 2 månder siden Jeg hater å mase, men vil igjen forespørre test av vannkjøling. Både komplette "pakke-løsninger" og del-sett. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Notert, Gulllars! Nå er det nesten 2 månder siden Jeg hater å mase, men vil igjen forespørre test av vannkjøling. Både komplette "pakke-løsninger" og del-sett. Du har helt rett, dette tar tid. Det ble dessverre litt mye jobb midt oppe i eksamenstiden. Om noen uker får jeg utvidet kapaisteten min betydelig, og jeg kan bekrefte at hele listen din okupererer de øverste plassene på ønskelisten min - så skal vi se hva vi får til :-) Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kjempefint Jeg gleder meg til å se effektiviteten på disse pakkeløsningene kontra del-sett, og eventuelt sammenlignet med high-end luftkjøling, og stock luft. Jeg håper du kan få testet med vannkjølt GPU også (4870x2?), siden det øker mengden varme som flyttes dramatisk. Hvis du får gjort det bra tror jeg det blir en av de bedre testene gjort på hardware de siste par åra. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Den første testen i verden kan gå til dere hvis dere tester Lian Li b70. Har ikke funnet en review eller test av den på nettet. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hadde satt pris på en test av denne kjøleren (Cooler Master V8 CPU Cooler) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=430950 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hadde satt pris på en test av denne kjøleren (Cooler Master V8 CPU Cooler)http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=430950 Ja, eller den litt ukjente: Cooler Master V10 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Notert, Gulllars! Nå er det nesten 2 månder siden Jeg hater å mase, men vil igjen forespørre test av vannkjøling. Både komplette "pakke-løsninger" og del-sett. Du har helt rett, dette tar tid. Det ble dessverre litt mye jobb midt oppe i eksamenstiden. Om noen uker får jeg utvidet kapaisteten min betydelig, og jeg kan bekrefte at hele listen din okupererer de øverste plassene på ønskelisten min - så skal vi se hva vi får til :-) Vi venter fortsatt i spenning Denne posten her er for å legge til et ønske om dette settet i line-up om du får tak i det innen testen blir gjort: Selskapet med Bigwater-settene er nå klar med enda en komplett vannkjøling. Les mer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Alle ønsker blir notert ned, men ting tar rett og slett tid. Jeg har skrevet de opp, og de står på listen. Men, når de havner øverst og om vi får produktene til testing er en annen sak. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Siden det testes Thermalright-kjølere, kunne jeg ønsket meg en test av AXP-140. Det er en spennende flat kjøler som ikke veier så mye (14cm vifte). Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skrevet ned i min personlige ønskeliste :-) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Panasonic Lumix DMC TZ7 Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva med en GPU kjøler test? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 GPU-kjølere og Mugen er notert ned på min personlige ønskeliste. Ang. kameraet så bør du nok helder sende en melding til [email protected] :-) Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hva med en test av noe helrått? https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=482977 1500W PSU fra Silverstone Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg ønsker test av "Storbox". Dette er et ekstern drevkabinett med plass til 5 3,5" harddisker, intern SATA expander, eSATA for tilkobling, og støtter RAID 0, 1, 5, og 10 ved bruk av et medfølgende PCIe RAID-kort med to eSATA porter. Jeg ønsker også en test av OCZ Colossus om det er mulig. En 3,5" SATA SSD med internt RAID på singel PCB. Den inneholder alså 2 Vertex på èn PCB og makser SATA 3.0 i både sekvensiell les og skriv, men om den klarer å skrive kontinuerlig så fort, og skaleringen av IOPS er det lite info om. (finnes i 120-500GB, 1TB kommer) ps. hvor ble det av test av vannkjølings-sett? Endret 3. september 2009 av GullLars Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 har lyst på en test av den nye flate scythe kjøleren. husker ikke hva den het. og oppsett av den i htpc vs tower Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hadde vært fint om dere kunne tatt en omfattende test av laptoper til skolebruk. F.eks. 2-3 prisklasser hvor dere ser på hvor godt egnet de er til vanlige studier, samt sette batteri-tid i fokus. Tenker på f.eks. Netbooks i en klasse og 13, 14 og 15 tommer i en klasse. Håper dere gjennomfører dette. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå