Gordion Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Test av Multicom Xishan M740 Centrino 2. Høyaktuelt nå som folk snart skal tilbake til studiene Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Test av Biostar T Power I45! Ett meget intresant kort for overklokkere med mange rekorder! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva med en test av denne? Multicom Xishan M740 Lenke til kommentar
kalg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Skulle det ikke komme en test av OCZ Neural Impulse Actuator eller leste jeg feil i artikkelen deres? Hadde vert artig å sett en skikkelig test av denne Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kunne ønsket meg en test av Acer Aspire 5920G vs 5930G... er svært få tester av 5930. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg ønsker meg oversikt og helst også tester på ADSL routere. Her (desverre) en Zyxel 660 og sliter med. Jeg er rimelig sikker på at problemet er bug i routerdelen(brannveggen) Som ADSL interface er min erfaring at den er svært god, men selve routeren/brannveggen er derimot ikke god. Dette tror jeg er en trend på flere merker. Faktisk er ADSL routeren det den eneste tilbakevendende problemet i nettverket (som består av ca 20 noder, PCer, spillkonsoller, mediaplayer, printer, IP-tel., Wlan ++) Jeg ønsker meg derfor prisoversikt og tester på ADSL routere, med og uten Wlan, med og uten IP-telefon. Ligger de i prisoversikt kan eventuellt linker til utenlandske tester være et alternativ. Slik jeg ser fremtiden er dette et produkt vi kjøper selv og ikke får fra ISP siden det nå er enkelt å sette opp med "autodetect" og vi frigjør oss også fra ISP så vi kan bytte leverandør uten å måtte røske opp i "patche-hylla". Lenke til kommentar
wonko Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Skulle gjerne sett en test av trådløse draft-n nettverkskort her på hw.no. De finnes jo i et hav av varianter og prisklasser, og regner med det er store forskjeller på rekkevidde, hastighet, stabilitet og kompatibilitet mot div. aksesspunkt. Hadde også vært flott om dere nevnte i testene deres om det finnes gode linux-drivere til produktet. Endret 24. august 2008 av wonko Lenke til kommentar
PlatypusPedersen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ønsker test av Acer G24oid. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 En ny kabinettest av samme kabinettklasse som sist (gamer/entusiast) hadde vært supert! Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Test av Zalman GS1000 eller Cooler master HAF 932 Vurdere og kjøpe ett av dem Edit: Woho, et av dem ble testet! Endret 11. oktober 2008 av Simsku93 Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg skulle gjerne sett en stor test av routere med vekt på stabilitet, respons og antall tilkoplinger. Min erfaring er at problemet sjeldent er antall mb/sec, men heller hvor mange samtidige tilkoplinger en router takler før den kneler. F.eks: hvordan takler routeren hvis to maskiner samtidig laster ned via bittorrent, mens en tredje maskin ønsker å surfe på nettet og fruen vil snakke i ip-telefonen. Dette tror jeg hadde vært en test relevant for mange. Også ønskelig at testen legger vekt på kabel-delen, p2p via trådløst nett er ikke det helt store på noen produkter jeg kjenner til... Kanskje dele testen i to, en for produkter opp til 1000 kroner og en for de mellom 1000 og 2000. Noen produktønsker: Netgear FVS318 Netgear FVS338 +aktuelle produkter fra: D-Link Linksys 3com Jensen Asus Belkin Buffalo SMC Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Test av Samsung SyncMaster 2493HM/2693HM (skjerm) !!!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg ønsker en test av multiverktøy som diverse Leatherman-utgaver o.l. Jeg ser det som veldig relevant og kjekt da hardware-entusiaster som regel skrur en del og på disse så har man (forhåpentligvis?) alt man trenger lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) http://www.koolance.com/water-cooling/prod...?product_id=665 Vannkjølt PSU fra Koolance. Endret 6. november 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ønsker en test av ATI Radeon 4870x2. Mulig jeg er blind, men ser at kortet brukes i sammenligninger med andre som testes men kan jo ikke se en test av det kortet. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Er det bare meg, eller har dere ikke hatt en eneste blu ray brenner/leser test? Jeg synes dere skulle har fyrt ivei med tester av blu ray brennere (og lesere) snarest! Jeg vurderer å kjøpe et par blu ray brennere, men er usikker på hva jeg burde gå for, så jeg kikket innom test-sidene, og nei jaggu... ingen optiskdrev-tester siden 2006! Og INGEN blu ray / hd dvd tester i det heletatt. Endret 3. november 2008 av JKJK Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Vet stepping og slikt har litt og si, men hva da med å vise til hva rekordene er for de forskjellige etter hva andre har fått til? Man kan selvfølgelig ikke forvente at de skal teste f.eks 5 forskjellige steppinger av hver cpu. AH! JA! Slike tester er gøy. Endret 18. november 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva med en test av Logitech Squeezebox Boom? Synes den virker interessant: http://www.slimdevices.com/pi_boom.html Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg ønsker en test av diverse brannmur-distroer som man kan bruke til å lage en brannmur/ruter av en gammel pc Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg ønsker en test av diverse brannmur-distroer som man kan bruke til å lage en brannmur/ruter av en gammel pc inkl pf + altq selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå