lceman™ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kunne tenkt meg å se noen tester av printerserien som Konica Minolta lanserer i Norge i disse dager. Flerfunksjon Svart/hvitt Farge Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dere må teste dette kabinettet. http://www.lian-li.com.tw/v2/en/product/pr...ndex=62&g=q et med flere geniale løsninger finnes ikke. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg ønsker at Hardware.no skal teste en Myka. Det er en slags Apple TV bare for entusiaster. Den har innebygd BitTorrent-klient og man kan streame fra en server i huset. Kjører Linux. Ser kjempespennende ut. http://www.myka.tv/index.html Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Høres ut som om det er et produkt som er noe å teste. Jeg støtter det forslaget. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det kunne vært artig med en test av yoke og pedaler for flight sims.Også av div.joysticks. Feks. http://www.flightsim.no/shop/index.php?cPa...22ac705a5c37d41 Har selv Microsoft Force Feedback 2 som jeg har hatt siden 2003. Den funker fint fortsatt,også alle knapper. Men den er litt slitt på stikka. Er vel mange flightsimmere som kunne ha tenkt seg en test nå. For å QUOTE meg selv,hva med en test. Har det noengang vært tester av joystics? Og yoke/pedaler for flight sims? Linker hvis noen har,takk? Skjermer er jo en av de viktigste komponenter i en pc,slik hyppige tester tilsier. Ser at det stadig dukker opp skjermer i 25,5" - 27/28". Hva med en test av skjermer i mellom 24" - 30" ? Det er vel mange som syns at 30" blir for dyr (og stor) og 24" blir for liten. Her er en spennende ny skjerm med gode specs og en hyggelig pris. Samsung SyncMaster 2693HM Og denne. Acer AL2723W Vet ikke om Dell har noen ny 27" på gang,men de har no denne over 1år gamle skjermen. Dell UltraSharp 2707WFP Stor skjerm til en go pris,men noe gammel den også. ViewSonic VX2835wm Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Dere må ta å teste Antech three hundred! sjekke hvor bra den er iforhold til storebror nine hundred!! koster bare 430kr som da er veldig bra! Endret 16. april 2008 av hans2k Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det kunne vært artig med en test av yoke og pedaler for flight sims.Også av div.joysticks. Feks. http://www.flightsim.no/shop/index.php?cPa...22ac705a5c37d41 Har selv Microsoft Force Feedback 2 som jeg har hatt siden 2003. Den funker fint fortsatt,også alle knapper. Men den er litt slitt på stikka. Er vel mange flightsimmere som kunne ha tenkt seg en test nå. For å QUOTE meg selv,hva med en test. Har det noengang vært tester av joystics? Det var en nylig: http://www.hardware.no/artikler/zalman_fg1000/49484 Jeg tror det derimot er litt diffust om det er vi(hardware.no) eller gamer.no som tar slike ting. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vel ! Det var en MUS du linket til Det jeg hadde i tankene var et test av YOKE/PEDALER for flightsims og JOYSTICKS for flightsims og annet. Om det er Hardware el.Gamer, tja? Mulig det er mere Gamer relatert,men alikevel Hardware Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Den nye chill Innovation på 700w !! (så fort den blir tilgjengelig) Etter omtalen fra forrige test så fortjener vel den en verdig arvtager som endelig har fått litt mer gamp. 85%+ og modulær er den også blitt. Sjekk her Endret 22. april 2008 av AllColer Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Hei! Skulle gjerne sett flere tester av de nye X48-baserte kortene, sammenlignet med hverandre og gjerne X38 etc også. Endret 7. mai 2008 av tommyms Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) NAS løsninger for hvermansen, gjerne med en tyngde på deling av mediefiler. Jeg mener ikke artikler av typen "200 terrabyte for entusiasten!", men heller en som tar for seg noen av de ferdige løsningene som finnes i markedet. Kanskje noen turorials på hvordan man kan sette opp en enkel hjemmeserver med noen gamle datadeler man har liggende. Softwareløsninger, ikke bare win, men også linux. Sikkert mange som begynner å få et behov for å dele filer og printere, men det finnes så mange løsninger at det blir vanskelig å orientere seg. -Tet Edit: tekst Endret 7. mai 2008 av Tetanus Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Mere vann kjølings komponeneter! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Mere vann kjølings komponeneter! Støttes. Og kanskje en og annen oppdatert guide for de som ønsker seg vannkjøling. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg ønsker meg mer benchmarkresultatet foretatt med GNU/Linux i stedet for MS Windows i maskinvaretestene deres (grafikkkort, hovedkort, laptoper etc). Dere kan for eksempel bruke Phoronix Test Suite (som et tillegg til bench'ing i Windows). Grunnen til dette er at benchmarking utelukkende foretatt på en MS Windows-plattform ikke nødvendigvis er representativt for meg som GNU/Linux-bruker. (f.eks om ATI for tiden har en bedre Windows XP-driver enn nVidia og dermed "vinner" testen, så trenger ikke det være tilsvarende/reproduserbart for mitt operativsystem). Endret 8. juni 2008 av kommers Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 OCZ har laget en fasekjøler som er meget bra og koster nesten ingenting. Hadde vært moro med en test av den. http://www.ocztechnology.com/products/cool...ucts/ocz_cryo_z Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Test av billige HK'er med Overklokkings potensialer... Og billige er 5-6-7-800 spenn Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Test av Asus Xonar U1 (USB-lydkort) Test av Samsung SyncMaster 2493HM/2693HM (skjerm) Sammenlikning av X48 og X38-hovedkort. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) STOR UTFORDRING Kunne tenkt meg en retro-test av hovedkort. Legendariske hovedkort fra socket A alderen og oppover (både intel og amd) og tatt for seg om hovedkortene er stabile i dag, fungerer nyere disker, kjente problemer som har dukket opp over årene (og evt. løsninger for disse). Da kort fra msi, epox, asus, abit, gigabyte, dfi og evt andre kjente. What say you? Endret 1. juli 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Kunne tenkt meg tester av harddisker til bærbare. Siste test jeg fannt var denne: http://www.hardware.no/artikler/western_di...io_120_gb/27814 Som er 2 år gammel.. Endret 16. juli 2008 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hei. I mine auge hadde ikkje ein test av prosessorkjølaren Ultra120 Extreme frå Thermalright ikkje vore å forakta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå