pertm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg har ikke noe spesielt produkt jeg tenker på heller en type produkt. Forskjellige ebok lesere for å lese digitale bøker. Jeg vet det er mulig med en PC men det er gjerne litt mye å ta med seg for å lese en bok. Gjerne iRex iLiad og Bookeen Cyborg https://www.digitalbok.no/ Hvis mulig også Kindle til amazon, men det er kanskje lite vits hvis den ikke kommer til Europa. Endret 23. november 2007 av pertm Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Den nye 1000 Watteren til MIST. Har lyst til og se om denne er like stabil som forgjennerne! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Den nye 1000 Watteren til MIST.Har lyst til og se om denne er like stabil som forgjennerne! Notert Lenke til kommentar
Raven Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 En test av den nye Shuttle SP35P2 Pro hadde ikke skadet Lenke til kommentar
Turboguri Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skulle ønske at HW kunne fokusert mer på kjøling i tiden fremover, da spesielt vannkjøling. Det blir stadig mer aktuelt å redusere støy etterhvert some flere PC-er finner veiem til stua. Etter å ha lett litt gjennom tester, guider og artikler som HW har gjort er det ikke veldig mye nytt stoff den senere tiden når det kommer til kjøling. Også prisguiden henger noe etter på mange kjøleprdukter. Håper dette er noe som kan endre seg i fremtiden. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 mer tastatur,wireless pci-kort og skjermer. :!: Lenke til kommentar
zonko Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kunne gjerne ønsket meg en test av eksterne disker, gjerne målt opp mot et bygg-selv alternativ med disk og kabinett også, om dette er mulig. Grunnen til at jeg ønsker en slik test er at det florer med dårlige karakterer på veldig mange av de eksterne diskene i prisguiden. Får inntrykket av at de krasjer bare man ser hardt på dem, har dårlig fart, bråker mye, er ustabile mm. Levetid er det kanskje noe vanskelig å måle for dere, men man får muligens et inntrykk? Kunne dette vært mulig å få en test? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg kunne tenke meg en test av øreplugger. Gjerne av den dyrere typen Hadde vert greit siden mange også hører på musikk utendørs, og da er det greit med ett par plugger som smelter inn i øregangen Lenke til kommentar
crusade Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg har ikke noe spesielt produkt jeg tenker på heller en type produkt. Forskjellige ebok lesere for å lese digitale bøker. Jeg vet det er mulig med en PC men det er gjerne litt mye å ta med seg for å lese en bok. Gjerne iRex iLiad og Bookeen Cyborg https://www.digitalbok.no/ Hvis mulig også Kindle til amazon, men det er kanskje lite vits hvis den ikke kommer til Europa. Tiltredes.:-) Få test av iRex iLiad, Cybook, Kindle(kan alltids kjøpes via jetcarrier) eller Sony Reader PRS-505. Dette er så absolutt framtida!:-) E-ink skjermen er overlegen lcd, og det er først no ar elektroniske bøker har mulighet for å ta av skikkelig. Endret 21. desember 2007 av crusade Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vannkjølingsutstyr! Radiatorer, pumper, blokker, slanger, nipler, fillporter, tanker og slangeklemmer Alt i sammen. Det blir testet altfor lite kjøleutstyr her på HW.NO, og ihvertfall for lite vannkjølingsutstyr. Eksempler: -Den nye pumpa fra Aquacomputer -Swiftech Stealth -En skikkelig roundup med 8800 fullcover blokker (inkl EK) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Enig todda7 Ønsker en test av Asetek LCLC, da gjerne opp mot Thermaltake BigWater, Cooler Master Aquagate og MIST Economy. Altså jeg vil ha en budget vannkjølingsshootout. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Skulle gjerne sett en test av Antec EarthWatts EA 500 EC her, ser den har fått gode tester andre steder, men vet ikke hvor troverdige de testene er. Gjerne med Antec Sonata III, sitter EarthWatts EA 500 EC i de! ~ Mortis360 Endret 2. januar 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde satt pris på noen nye tester av lydkort. Seneste artikkelen jeg kan finne er fra September 2005.. Er det virkelig så lenge siden sist dere testet lydkort? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Lite liv her ja Finner absolutt ingen oppdaterte tester av skjermer på hw.no Skjermtester ligger ikke som egen kategori under tester heller.. Skal det være slik? Eneste er en artikkel i fra Oktober 07 under anbefalinger. Men absolutt ingen tester.. Eller er det bare jeg som overser noe? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skulle ønske at HW kunne fokusert mer på kjøling i tiden fremover, da spesielt vannkjøling. Det blir stadig mer aktuelt å redusere støy etterhvert some flere PC-er finner veiem til stua. Etter å ha lett litt gjennom tester, guider og artikler som HW har gjort er det ikke veldig mye nytt stoff den senere tiden når det kommer til kjøling. Også prisguiden henger noe etter på mange kjøleprdukter. Håper dette er noe som kan endre seg i fremtiden. Vannkjølingsutstyr!Radiatorer, pumper, blokker, slanger, nipler, fillporter, tanker og slangeklemmer Alt i sammen. Det blir testet altfor lite kjøleutstyr her på HW.NO, og ihvertfall for lite vannkjølingsutstyr. Eksempler: -Den nye pumpa fra Aquacomputer -Swiftech Stealth -En skikkelig roundup med 8800 fullcover blokker (inkl EK) Enig todda7 Ønsker en test av Asetek LCLC, da gjerne opp mot Thermaltake BigWater, Cooler Master Aquagate og MIST Economy. Altså jeg vil ha en budget vannkjølingsshootout. Hei! Vannkjøling, og kjøling generelt, er noe jeg vil ta tak i i tiden fremover! Lite liv her ja Finner absolutt ingen oppdaterte tester av skjermer på hw.no Skjermtester ligger ikke som egen kategori under tester heller.. Skal det være slik? Eneste er en artikkel i fra Oktober 07 under anbefalinger. Men absolutt ingen tester.. Eller er det bare jeg som overser noe? Jeg skal skjekke opp dette, men det kommer regelmessig skjermtester. Den siste kom 20. desember. http://www.hardware.no/artikler/samsung_sy...ster_305t/46606 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det var bra. Men som sagt, men under Tester ligger den ingen link til tester av skjermer.. Så i mellomtiden så må man kanskje bare lete igjennom artikkel delen for å finne tester av skjermer altså. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kunne vel ikke testa Gigabyte GA-P35-DS4 ? Oc egenskapene osv.. Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Klokkevennligheten til forskjellige hovedkort. Produsenter, varianter av samme serie osv. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det kunne vært artig med en test av yoke og pedaler for flight sims. Også av div.joysticks. Feks. http://www.flightsim.no/shop/index.php?cPa...22ac705a5c37d41 Har selv Microsoft Force Feedback 2 som jeg har hatt siden 2003. Den funker fint fortsatt,også alle knapper. Men den er litt slitt på stikka. Er vel mange flightsimmere som kunne ha tenkt seg en test nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå