Gå til innhold

Hardware.no: Testønsker postes her

Anbefalte innlegg

Hva med en test av den nye celeron 4xx serien?

9526502[/snapback]

Skal kjøpe den prosessoren snart selv, hadde vært fett med en test først dog =)

Hva med test av Dreambox DM600PVR-C/-S? Også kanskje planlegge test av Dreambox DM8000, den kommer snart (første Dreamboxen som tar MPEG4) :D

Edit: Har sett at det har vært endel Linux artikler i det siste, hva med å teste LinuxMCE?

Endret av Gordion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med en test av den nye celeron 4xx serien?

9526502[/snapback]

Skal kjøpe den prosessoren snart selv, hadde vært fett med en test først dog =)

Hva med test av Dreambox DM600PVR-C/-S? Også kanskje planlegge test av Dreambox DM8000, den kommer snart (første Dreamboxen som tar MPEG4) :D

Edit: Har sett at det har vært endel Linux artikler i det siste, hva med å teste LinuxMCE?

9527317[/snapback]

jeg tenkte også det :)

Skal ha den i serveren min, lite strøm og lite varme i forhold til å sette inn en eldre pentium 4 ^^

LinuxMCE kommer snart :)

Jeg kunne også ha tenkt meg tvtester? og kanskje noen ferdig maskiner som har dukket opp med linux :)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det hadde vært fint med en test av Radeon HD 2900 pro. Det florerer ikke akkurat med tester av det på nettet, og siden de første norske butikkene fikk det på lager i dag, skulle det nok ikke være så vanskelig å oppdrive. Det er nok fortsatt mange som har en del spørsmål om disse, da de er en god del de to eneste anmeldelsene så langt ikke sier.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Begynner å nærme seg jul og det er mange som kommer til å finne en bærbar under juleneket.

Flott om det kan kjøres en runde der dere sammenligner alternativer i forskjellige prisklasser og bruksområder.

F.eks.

Beste bærbare til max 5000

Beste bærbare til max 8000

Beste bærbare til max 12000

Beste bærbare for Bestemor som skal se barnebarna på skype

Beste bærbare for Gamerlameren

osv.

Flott om testen kommer ganske snart så leverandører kan forberede rushet. En test der produktene ikke kan skaffes er verdiløs.

Endret av Illus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

overclokkings-test mellom asus commando, p965 chipset og Asus Maximus Formula SE, x38 chipset cpu=q6600 ram=Crucial BallistiX PC2-8500 2 GB KIT (2x1024) ettersom x38 er det nye chipsetet?

sitat fra hw:::: Asus Commando er basert på P965-brikkesettet og støtter dermed Intel-prosessorer i LGA775-format. Kortet er spesielt utviklet med tanke på overklokking, og skal være i stand til å kjøre med en FSB-frekvens på 2280 MHz effektivt (570 MHz QDR).

Kortet støtter maksimalt 8 GB minne, naturligvis av typen DDR2. Minnefrekvensen kan på sin side settes til 1300 MHz effektivt (650 MHz DDR)

Endret av optimizer
Lenke til kommentar
Hva med det nye Vannkjøling kitet til swiftech? det H20 compact 120 eller no sånt =)

Jeg kunne godt tenkt meg vannkjøling for mannen i gata. En slags generell test. Mange som i dag har kabinetter hvor det er god plass for vannkjøling og det har også kommet en del kit på dette området.

Vet ikke hvor aktuelt det er å bruke tid på slikt, men et ønske kan det jo være ;) Snart jul.. hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...