Gå til innhold

Hardware.no: Testønsker postes her


Anbefalte innlegg

Og i same slengen kunne de testa MIST 600W, Rev.3 og. Eg har sett at den førre versjonen har fått ein del kritikk for ikkje å vere så stillegåande som han skulle vere, så det hadde vore moro å sett om den nyaste versjonen er betre på dette området.

 

Dessutan kunne eg gjerne tenkt meg å sett nokre testar av BeQuiet-straumforsyningane frå PCStyling. Desse har fått ein del skryt i utlandet, men det hadde vore artig å sett ein norsk test av dei og, spesielt med alt dette flotte utstyret som HW.no har tilgong til no! :)

9398512[/snapback]

 

Også notert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger meg på forslaget om test av både Samsung 226CW og trippelradiatorer. Tester av kjøleutstyr har det vært lite av på hw en stund nå, så dette kunne vært et friskt innslag. Og som goli4th kommenterer; gjerne noe high-end vannkjøling for de av oss som driver med det? Synes HW.no har et stort forbedringspotensiale her mht. hva overklokking.no en gang i tiden stod for. Coolermaster sitt nye flaggskip på kabinettfronten; Cosmos, har jeg også på ønskelisten!

 

Ellers ser jeg frem til tester av div. x38-kort når det er på markedet kontra andre brikkesett.

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Jeg har ikke bladd så mye i denne tråden, men har sneiet innom posten
"Hvilke 22" lcd skjermer skal vi teste" (eller no slik) og nå nettop en som ville ha en "Koolance 1200W Liquid-Cooled Power Supply" testet.

Det går igjen og igjen at folk vil ha testet sjeldne produkter, som ofte er enormt nær eller er, out of stock, eller må spesialbestilles.

Er det ikke til fordel for flere, om vi holder testene litt mer "mainstream"?
Joda det må såklart være lov å poste ønske i en ønsketråd, men for å være litt realistiske.....

eks. det hadde vel vært rimelig drøyt å teste denne her 1200W spesial psuen slik at de 2stk som vurderer den, tar til fatt og bestiller den fra andre siden av kloden.

Kanskje dette kunne bli lagt til i første post?
Eller tar jeg helt feil? det testes heller yberspecial psuèr enn ting som faktisk går ann å få fatt i? =P

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
og nå nettop en som ville ha en "Koolance 1200W Liquid-Cooled Power Supply" testet.

 

Det går igjen og igjen at folk vil ha testet sjeldne produkter, som ofte er enormt nær eller er, out of stock, eller må spesialbestilles.

 

Er det ikke til fordel for flere, om vi holder testene litt mer "mainstream"?

Joda det må såklart være lov å poste ønske i en ønsketråd, men for å være litt realistiske.....

 

eks. det hadde vel vært rimelig drøyt å teste denne her 1200W spesial psuen slik at de 2stk som vurderer den, tar til fatt og bestiller den fra andre siden av kloden.

 

Kanskje dette kunne bli lagt til i første post?

Eller tar jeg helt feil? det testes heller yberspecial psuèr enn ting som faktisk går ann å få fatt i? =P

9403982[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du sikter til, men samtidig, tenk på de to som bestiller en dyr og skjelden var fra andre siden av kloden, de ønsker nok å vite om den er av god kvalitet eller ikke. Det er skjeldent vi har slik sære produkter inne til test, sett i forhold til produkter rettet mot mainstream markedet.

Lenke til kommentar
Eg hadde satt stor pris på en test av forskellige radiatorer til vannkjøling, og kordan de fungerer med forskjellige vifter og pumper.

9422062[/snapback]

 

Helt enig. Mange som lurer på ting rundt vannkjølinger, og det har vært tynt i rekkene av "morsomme" tester.

 

Og som Intern sier, kjør en test av et spennende kabinett som det er flere som lurer på, hvor ble det av kabinettofilen i hardware.no? Mente å huske at slike tester kom temmelig ofte før.

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Corsairs VX 550 kunne dere vel testet sammen med mist 600w. En slags head to head om du vil :D

9426545[/snapback]

 

Sjekk forsiden du... nå så jeg at du redigerte posten din fra den oppdateringen jeg fikk via epost, men anyway så er denne typen allerede testet. MIST600W er en støykilde uten like i forhold til MIST500W.

 

Etterlyser flere kabinett tester.

Lenke til kommentar
En test av den nye Seagate Barracuda 7200.11 1 TB hadde vært fint :), evt 4 stk i RAID 0 :D

9450112[/snapback]

Enig!

 

Hadde vært tøft å se fire slike i RAID 0 mot fire SAS disker i RAID 0!

Hørte at Nizzen på forumet hadde testet fire slike SAS disker i RAID 0, så det kunne kanskje gått ann å lånt hans disker ;)

De 7200.11 diskene skal jo ifølge Seagate ha en hastighet på 105Mb/s.

Up to 32-MB Cache

Speedy performance at 105Mb/s sustained data rate

Link

 

Jeg lurer selv på om jeg skal kjøpe tre sånne Seagate Barracuda 7200.11 1TB disker, så det hadde vært kos med en skikkelig test!

Endret av Intern
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...