TheIlluminated Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hvis dette programmet har rett, så er det helt sykt. Last ned Aida32 fra http://www.tweakup.dk Computer-DMI-Processors Der står det maximum clock! Hmmm, hvis den har rett så er jo det en fasit for hver CPU! Men jeg tviler på dette. Men kan noen gjerne gi med en feedback på dette? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 http://www.tweakup.dk Downloadseksjonen og deretter Diagnoseksjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Det er denne zip filahan mente Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 hvor står max tingen i proget? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Computer - DMI - Processors - AMD Athlon Hos meg står det bare external clock og current clock. Ikke noe maximum clock.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Hmm, står maximum clock hos meg, er jeg spesiell eller? :wink: Det kan kanskje ha noe med hovedkortet også. Har Soyo Dragon KT333 Ultra Platinum. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Tror ikke det programmet er helt til å stole på. Min prosessor kjører på 1.67 Ghz mens maximum CPU clock står oppgitt som 2250 Mhz Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Du kan jo alltids prøve å klokke opp til den hastigheten for å teste dette. Hvem vet om det går eller ikke. Men det er jo spørs om dem tenker at det går stabilt på så mye eller ikke :wink: Ikke noen intelfolk her som har noe å fortolle? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 har [email protected] .. får opp 3000 som max speed. kanskje.. med en ny, fin vapochill og superduper-ram og et hovedkort som har pci-speed-lock. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Hmm, fler? Dette var interresant :smile: 3.0 Ghz så realistisk ut for deg. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Trur det bare funker på Intel systemer.... Trukke AMD får til noe sånt noe.... Gjør hvertfall ikke jeg Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Det står at jeg kan klokke min 1,6 p4 nw til bare 2400mhz! det er litt lite får jeg har hatt på 2,46 før!!! Med vann skal denne klarer 3 ghz!!! Lenke til kommentar
Varj Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 altså nubs, den viser nok neppe max overclock, siden det er fullstendig umulig å sjekke på andre måter enn prøv-og-feil, den bare viser hva hk støtter, det samme gjør sisoft sandra... Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 I følge det programmet skal min amd athlon xp 2000 3.gh Hmm Synes det hørtes litt mye ut :smile: Lenke til kommentar
Radiance Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 min amd xp 1700 står det også 3000 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Virker som det bare fungerer med P4 cpu'er. :sad: Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hmm.. Har AMD Athlon Thunderbird 1,33Ghz, og jeg får max clock 1,6. Det skal stemme med hva jeg har fått opplyst at skal gå an. Ergo; stemmer programmet hos meg, og jeg har ikke P4! Lenke til kommentar
Varj Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg foreslår at folkene her holder seg unna overklokking, og heller starter å lese "Hjemme PC", dere har vanvittig liten teknisk innsikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå