Gå til innhold

Harddisk til 1000,- inkl frakt.

Anbefalte innlegg

Trenger tips til hvilken HD jeg bør kjøpe til max 1000,- inkl. frakt. Helst 300/320 gb.

Har et spørsmål. Er det mulig at et HK ikke har støtte for S-ATA "II" hvis det har støtte for S-ATA?

Endret av Gryxor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her har du en stillegåanes 300gb hd

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313322

6131333[/snapback]

Det blir jo over 1000kr inkludert frakt.

Ta heller en titt i prisguiden og finn den billigere. (Komplett bruker ikke å være blandt de billigste). Blandt annet finner man den samme harddisken 121 kr billigere hos PCutstyr.no, noe som gjør at prisen inkludert frakt vipper under tusenlappen.

PS. Du sparer ca 60 kr på å betale med visa på nett i forhold til å betale oppkrav på postkontoret, dermed kan totalprisen komme ned i nesten 900kr.

Alle hovedkort med S-ATA 150 skal være kompatible med S-ATA 300, men det er likevel noen mindre problemer som gjør at man må sette en jumper på noen av harddiskene for å tvinge de ned til 150-hastigheten for å få det til å fungere. Andre harddisker har finner automatisk ut om det er hastigheten 150 eller 300 den skal kommunisere med. Jeg vet ikke hvilken gruppe Samsung sine disker tilhører, men det finner du kanskje ut hvis du søker litt på forumet. (Så vidt jeg husker er det WD og Maxtor som sliter mest med dette problemet)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...