Thlom Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du skal leite godt for å finne en gratis levrandør som tilbyr php og database... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nå kom jeg på den. Svært liten plass (5MB), men du kan jo stue bilder o.l. på home.no. http://www.1go.dk/webhotel/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Personlig liker jeg www.frihost.com best! Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Ok, alle sammen. Nå har jeg lastet ned phpbb, men jeg vet ikke hvilken fil det er jeg må laste opp på nettsiden. det er så mange Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Er det ingen som kan hjelpe? :( Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du skal laste opp alle Dessuten står det vel noe i retningslinjene om hjelp/linking til andre konkurrerende forum så jeg rapporterer denne, er forresten feil post også, skal være under webdesign Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå