Knopfix Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hei For en stund siden greide jeg aa legge for mange papir i printeren og det endte med at et papir satte seg fast i printeren. Greide ikke aa faa det ut saa jeg dro det ut med makt,sikkert ikke lurt nei! Etter det fikk jeg noen merkelige utskrifter og saa virket det som den var i orden. Men naa vil ikke printeren skrive ut word eller tekstokumenter mens bilder og grafikk fungerer fint. Skrev ut en side fra et Acrobat reader dokument med en tegninge med noe skrift til,nesten hele tegningen kom med men ikke teksten til bildet men resten av innholdet paa siden som bestod av flere linjer med tekst kom ut. Har ogsaa merket at teksten er blitt blekere,var mer svart tidligere. Har byttet den svarte blekkpatronen for ikke saa lenge siden. Merkelig at den skriver ut side fra Acrobat reader men ikke word og tekstdokumenter. Har reinnstallert baade driverene til printeren og Windows uten hjelp. Har jeg skadet printeren da jeg dro ut papiret som satt fast? Pairet gikk i biter. Er dette noe jeg kan fikse selv eller er det rimeligere aa invistere i ny enn aa reparere den? I tilfelle jeg maa ha ny,hvilken burde jeg anskaffe meg til en rimelig pris som gir greie fotoutskrifter og er billig paa blekkforbruk? Takk for all hjelp her,er avhengig av printer for tiden pga av studier. Endret 19. mai 2006 av Knopfix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå