CB87-Bergen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 "Windows Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience." Dette er meldingen jeg går hver gang jeg går inn i en mappe som har forhåndsvisning av en film. Det har aldri vært et problem før, men begynte nettopp. Noen som vet hva det kan være? Evt. hva som skal til for å fikse det? Lenke til kommentar
enl Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Har du installert nye skjermkortdrivere eller kodekpakker i det siste? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Nope... Ingenting nytt. Lenke til kommentar
enl Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det er jo ingen ordentlig løsning, men du kan stille mappene inn på standard windowsoppsett(deaktivere common tasks), eller rett og slett klikke vekk "Details", slik at det ikke vises noen forhåndsvisning. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Kom på noe nå... Jeg kjørte CCleaner, det slettet noen filer. Og det var etter dette alt begynte. Pcen ble litt tregere og. Tror den slettet noen systemfiler. Noen anelse om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
enl Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 CCCleaner fjerner tempfiler og historie, ikke sant? Siden du har problemer med videofiler, ville jeg forsøkt å avinstallere skjermdriveren og installere den på nytt. Det kan være at programmet har fjernet noen delkomponenter her. En annen ting du kan forsøke er å oppgradere brikkesettdriverne til hovedkortet. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Lastet ned nye codecs... Da funket det Lenke til kommentar
enl Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Lastet ned nye codecs... Da funket det 6141376[/snapback] Fint du fikk det til. Hva slags codecs bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå