Silenoz_ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har akkurat kjøpt et Hauppage Win-TV Pvr-150 MCE. Jeg kjører det på windows xp. Det jeg prøver å få til er å ta opp replays fra et japansk fotball spill som heter Winning Eleven 10 over på pc. Jeg har en modda ps2 og alt funker fint på tv. Men når jeg kjører det på tv-kortet så går det ikke. Bildet flimrer og man ser knapt hva som skjer. Noen som vet om det er no software eller plugger/kabler som kan konvertere fra ntsc (japan) til pal? Håper noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 vet ikke åssen software du bruker til TV kortet jeg men er innstiling der som du kan velge mellom Ntsc og pal tipper det hjelper og velge ntsc Lenke til kommentar
Silenoz_ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 jeg har wintv2000, og har vært inne der og skiftet mellom pal og ntsc, men det har ikke no virkning. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 du har ikke noen mulighet til å sjekke signalet? (Vsync, Hsync og sånt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå