kongdaniel Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei igjen, trenger en LCD skjerm som fungerer bra til spilling. Har sett på denne LCD Widescreen Hvordan er det å bruke widescreenskjerm? det ser ganske nice ut, men har aldi prøvd. Har noen forslag til en skjerm (lcd) til 2000kr. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 mangler dvi, vga kobling. rimelig pris, 8ms. Lenke til kommentar
enl Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Min bærbare har widescreen, og jeg får lyst til å kjøpe en skjerm til den stasjonære PC'en min også Når det gjelder valget ditt, ville jeg tatt noe annet. Skjermen har litt lav oppløsning samt at den bare har VGA-tilkobling, ikke DVI. Jeg liker Nec godt, og er svært fornøyd med de to skjermene jeg har fra selskapet. Ta en titt på denne Nec 20" wide EDIT: Obs..koster 1600kr mer enn budsjettet ditt, men skjermen er knall Endret 19. mai 2006 av enl Lenke til kommentar
kongdaniel Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Min bærbare har widescreen, og jeg får lyst til å kjøpe en skjerm til den stasjonære PC'en min også Når det gjelder valget ditt, ville jeg tatt noe annet. Skjermen har litt lav oppløsning samt at den bare har VGA-tilkobling, ikke DVI. Jeg liker Nec godt, og er svært fornøyd med de to skjermene jeg har fra selskapet. Ta en titt på denne Nec 20" wide EDIT: Obs..koster 1600kr mer enn budsjettet ditt, men skjermen er knall 6130998[/snapback] Den var fin den, men har akkurat kjøpt pc så budgettet er ganske dårlig.. 2000kr- max 2500 inkl frakt er det jeg har. BLir det forskinkelser med 8ms responstid? Lenke til kommentar
enl Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Min bærbare har widescreen, og jeg får lyst til å kjøpe en skjerm til den stasjonære PC'en min også Når det gjelder valget ditt, ville jeg tatt noe annet. Skjermen har litt lav oppløsning samt at den bare har VGA-tilkobling, ikke DVI. Jeg liker Nec godt, og er svært fornøyd med de to skjermene jeg har fra selskapet. Ta en titt på denne Nec 20" wide EDIT: Obs..koster 1600kr mer enn budsjettet ditt, men skjermen er knall 6130998[/snapback] Den var fin den, men har akkurat kjøpt pc så budgettet er ganske dårlig.. 2000kr- max 2500 inkl frakt er det jeg har. BLir det forskinkelser med 8ms responstid? 6131010[/snapback] LCD-skjermen som jeg bruker til den stasjonære har også 8ms responsetid, og jeg har aldri lagt merke til noe etterslep. Skjermen din er forsåvidt grei nok den, men 900 pixler i høyden synes jeg er litt lite. Til å bare koste 2000kr gir skjermen mye for pengene. Lenke til kommentar
kongdaniel Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Min bærbare har widescreen, og jeg får lyst til å kjøpe en skjerm til den stasjonære PC'en min også Når det gjelder valget ditt, ville jeg tatt noe annet. Skjermen har litt lav oppløsning samt at den bare har VGA-tilkobling, ikke DVI. Jeg liker Nec godt, og er svært fornøyd med de to skjermene jeg har fra selskapet. Ta en titt på denne Nec 20" wide EDIT: Obs..koster 1600kr mer enn budsjettet ditt, men skjermen er knall 6130998[/snapback] Den var fin den, men har akkurat kjøpt pc så budgettet er ganske dårlig.. 2000kr- max 2500 inkl frakt er det jeg har. BLir det forskinkelser med 8ms responstid? 6131010[/snapback] LCD-skjermen som jeg bruker til den stasjonære har også 8ms responsetid, og jeg har aldri lagt merke til noe etterslep. Skjermen din er forsåvidt grei nok den, men 900 pixler i høyden synes jeg er litt lite. Til å bare koste 2000kr gir skjermen mye for pengene. 6131015[/snapback] Takk for raskt svar igjen. Skal sjekke litt rundt på nettet etter gode tilbud. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei igjen, trenger en LCD skjerm som fungerer bra til spilling. Har sett på denne LCD Widescreen Hvordan er det å bruke widescreenskjerm? det ser ganske nice ut, men har aldi prøvd. Har noen forslag til en skjerm (lcd) til 2000kr. 6130990[/snapback] Ikke forvent deg mye spill ytelse av den. Se på samsung 730BF du Lenke til kommentar
enl Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei igjen, trenger en LCD skjerm som fungerer bra til spilling. Har sett på denne LCD Widescreen Hvordan er det å bruke widescreenskjerm? det ser ganske nice ut, men har aldi prøvd. Har noen forslag til en skjerm (lcd) til 2000kr. 6130990[/snapback] Ikke forvent deg mye spill ytelse av den. Se på samsung 730BF du 6131061[/snapback] Den er ikke wide da. Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 viewsonic VX724 er en god skjerm koster ca 2500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå