Larionov Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 360 er vel mer bakoverkompatibel enn 4% du moromann :!: 6147106[/snapback] Tja, kanskje 6-7% på det beste. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Nope. Larionov er tidligere Fedorov. Også kjent som generell 360-hater, eller var det konsoller generelt? Eller var det gaming generelt?? Jeg har visst glemt det, men gjør et søk på brukernavnet Fedorov. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Aah... Har stor kjennskap til Fedorov... Huffamei Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Nope. Larionov er tidligere Fedorov. Også kjent som generell 360-hater, eller var det konsoller generelt?Eller var det gaming generelt?? Jeg har visst glemt det, men gjør et søk på brukernavnet Fedorov. 6147830[/snapback] Mulig mer gaming generelt Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hmm.. tipper det kommer en adapter til 200 kr slik at man kan bruke de gamle kontrollene. 6130753[/snapback] Det vil jeg også tro. 6130758[/snapback] Det bør det komme, men da er den alikevel ikke "100% backwardscompatible out of the box" slik Sony har hevdet. 6130768[/snapback] LOL Crocket du er så patetisk Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 På grensen til pirkete ja. Men ingen grunn til personangrep asia_hills Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 les de andre innleggene til asia_hills.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 les de andre innleggene til asia_hills.. 6153053[/snapback] Laga jo en konto bare for trolling han der :!: Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Tja, Larinov har utrolig nok rett.. Det er bare ca. 30 spill som er bakoverkompatible, på alle sonene. Heldigvis for europeerene, er det i japan det står verst til, de har næmlig bare 31 xbox-spill eller noe slikt som virker på 360. Ihvertfall sist jeg såg på den japanske listen. Men vi europeere, er litt heldigere tror jeg.. Blir litt spennende å se om Sony fikser biffen bedre, de har ihvertfall en utrolig tøff jobb foran seg, med tanke på ett enormt spillbibliotek. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tja, Larinov har utrolig nok rett..Det er bare ca. 30 spill som er bakoverkompatible, på alle sonene. Heldigvis for europeerene, er det i japan det står verst til, de har næmlig bare 31 xbox-spill eller noe slikt som virker på 360. Ihvertfall sist jeg såg på den japanske listen. Men vi europeere, er litt heldigere tror jeg.. Blir litt spennende å se om Sony fikser biffen bedre, de har ihvertfall en utrolig tøff jobb foran seg, med tanke på ett enormt spillbibliotek. 6159678[/snapback] Det er ikke fler nei? A shame really Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hvem bryr seg om hva som man får spilt i japan?! disse spillene fungerer på norske Xbox 360'er Alias™ Aliens vs. Predator™ : Extinction All Star Baseball™ 2003 Amped®: Freestyle Snowboarding Army Men®: Sarge's War™ Atari® Anthology™ ATV Quad Power Racing 2™ Baldur's Gate Dark Alliance 2 Barbarian Barbie™ Horse Adventures™ Wild Horse Rescue™ Batman Begins Battle Engine Aquila Battlestar Galactica BLACK™ BMX XXX™ Brute Force Buffy the Vampire Slayer - Chaos Bleeds Cabela's® Dangerous Hunts™ Cabela's® Outdoor Adventures™ 06 Call of Cthulhu®: Dark Corners of the Earth™ Call of Duty™: Finest Hour™ Circus Maximus Close Combat: First to Fight Colin McRae 4 Combat Elite: WWII Paratroopers™ Commandos 2: Men of Courage™ Conflict: Desert Storm Constantine™ Crash Bandicoot: Twinsanity™ Crimson Skies: High Road to Revenge Crouching Tiger, Hidden Dragon™ Dark Angel Darkwatch™ Deadly Skies Deathrow Digimon® Rumble Arena® Dead or Alive 3 Egg Mania™: Eggstreme Madness Euro 2004 F1 Championship Season 2001 Euro 2004 Fable Fable: The Lost Chapters FIFA 2003 FIFA 2004 FIFA Street FIFA World Cup 2002 Fight Night 2004 Ford Mustang Racing Forza Motorsport Freedom Fighters Futurama Fuzion Frenzy® Genma Onimusha Goblin Commander™: Unleash the Horde Grand Theft Auto III Grand Theft Auto: San Andreas Gravity Games Bike: Street. Vert. Dirt. Half-Life 2 Halo Halo 2 Halo® 2 Multiplayer Map Pack Harry Potter & The Goblet of Fire Harry Potter & The Philosopher's Stone Hitman: Contracts House of the Dead 3 Jade Empire2 James Bond 007: Nightfire Judge Dredd: Dredd vs. Death Jurassic Park Genesis Kelly Slater's Pro Surfer Legends of Wrestling Lemony Snicket A Series of Unfortunate Events Loons Fight for Fame Lord of the Rings: Return of the King Manhunt Mat Hoffman's Pro BMX™ 2 Max Payne Max Payne 2: The Fall of Max Payne Medal of Honor 3 Rising Sun Medal of Honor Frontline Medal of Honor: European Assault Metal Arms™: Glitch in the System MicroMachines Mike Tyson Heavyweight Boxing MTV Music Generator™ 3 NBA Live 2004 Need For Speed: Underground 2 Ninja Gaiden Ninja Gaiden Black Outlaw Golf 2 Outlaw Volleyball Pariah Phantom Crash™ Pitfall®: The Lost Expedition™ Predator: Concrete Jungle™ Prince of Persia 4: The Sands of Time Pro Evolution Soccer 5 Pro Race Driver™ Pure Pinball Quantum Redshift Raze's Hell™ RedCard™ 20-03 Red Dead Revolver Red Faction II Robotech: Battle Cry Rocky™: Legends Rogue Ops Rugby 2005 Samurai Warriors™ Scooby Doo™: Night of 100 Frights Scrapland SeaWorld: Shamu's Deep Sea Adventures Sega GT 2002 Shadow the Hedgehog Shellshock:Nam '67™ Sniper Elite: Berlin 1945 Soccer Slam Simpson's Road Rage Simpsons: Hit and Run Sonic Heroes Sonic Mega Collection™ Plus Speed Kings™ Sphinx and the Cursed Mummy™ SpongeBob Square Pants:Battle for Bikini Bottom Spy Hunter 2 Spyro: A Hero's Tail SSX 3 Stake™ Star Trek: Shattered Universe Star Wars Episode III: Revenge of the Sith Star Wars®:Jedi Knight®: Jedi Academy™ Star Wars Battlefront™ II Star Wars: Starfighter™ Special Edition Star Wars: Knights of the Old Republic Star Wars: Knights of the Old Republic 2 Street Racing Syndicate™ Stubbs the Zombie™ in Rebel Without a Pulse™ Super Bubble Pop Super Monkey Ball™ Deluxe SX Superstar™ Tecmo Classic Arcade Teenage Mutant Ninja Turtles™ Terminator™ : Dawn of Fate Tetris Worlds™3 The Great Escape The Incredible Hulk The Incredible Hulk: Ultimate Destruction The Thing Thief: Deadly Shadows Tom Clancy's Ghost Recon Tom Clancy's Ghost Recon™ 2 Tom Clancy's Ghost Recon® 2 Summit Strike Tom Clancy's Rainbow Six 3 Tom Clancy's Rainbow Six® 3 Black Arrow™ Tom Clancy's Splinter Cell® Tom Clancy's Splinter Cell® Chaos Theory™ Tom Clancy's Splinter Cell® Pandora Tomorrow™ Tony Hawk's American Wasteland Tony Hawk's Pro Skater 4 Tony Hawk's Underground 2 Toxic Grind Ty The Tasmanian Tiger™ Ty the Tasmanian Tiger™ 2: Bush Rescue™ Ty the Tasmanian Tiger™ 3: Night of the Quinkan Urban Freestyle Soccer Vexx™ Worms 4: Mayhem Worms™ Forts Under Siege WWE Raw 2 XIII Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jaja, men så virker ikke alle versjonene av spillene heller. Har hørt om flere som ikke får GTA til å virke fordi de har GTA Multi pack eller hva det heter. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hvem bryr seg om hva som man får spilt i japan?! 6168882[/snapback] Jeg bryr meg ikke om de japanske 360-eierene, men MS sa at japan skulle være det viktigeste satsningsområdet og derfor er det litt tankevekkende at bakoverkompatibiliteten er såpass forskjellig i Europa/Nordamerika, og Japan. Og synes det blir litt feil av dem å bare skylde på japanske software-produsenter når dem ikke slår gjennom der i ettertid. Men det som bekymrer meg er at Sony (og Nintendo) er japansk, og om Sony skulle finne på noe lignende på 'bortebane' blir jeg rett og slett dritsur. :-/ Kan være jeg bekymrer meg litt unødig, og jeg får vell egentlig ikke noe svar før jeg prøver å putte PS2-spillene mine inn i PS3'en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå