^fmj Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Showet som er elsket og hatet. Jeg tviler på at det er spesielt mange fra hw.no som skal se det på lørdag, men kanskje mine fordommer blir gjort til skamme. Jeg blir nok å se på, på lørdag og følge med på hvem som vinner. Jeg liker konkurranseaspektet, og syns det blir moro om Norge vinner. Innimellom er det en god sang også. Irland får min stemme i år. Hva med en poll? Endret 18. mai 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Showet som er elsket og hatet. Jeg tviler på at det er spesielt mange fra hw.no som skal se det på lørdag, men kanskje mine fordommer blir gjort til skamme. Jeg blir nok å se på, på lørdag og følge med på hvem som vinner. Jeg liker konkurranseaspektet, og syns det blir moro om Norge vinner. Innimellom er det en god sang også. Hva med en poll? 6130742[/snapback] Denne kunne da gått i Musikkforumet vel? Selvfølgelig, MGP er en tradison! Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=565029 Endret 18. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Musikkforum ja, var litt kjapt. Jeg skal uansett bare få denne stengt, trodde ikke det var en sånn tråd jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg