Gå til innhold

Øreplugger til ~700 kr. Alternativer?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe øreplugger til omlag 700 kr. Vil ikke gå langt over denne grensen. Viktig at det er øreplugger/propper (hmm, ting man putter i ørene).

Har sett litt på noen, men vet ikke hva jeg skal velge. De burde heller ikke suse når jeg sykler (i hvertfall ikke ekstremt).

De jeg har sett på:

E2c (eventuelt g, er vel akkurat samme)

Sony MDR-EX71SL

Skullcandy Smokin buds (oen som har erfaring med disse?)

Ultimate Ears Super.FI3 (men trenger gode argumenter for å gå for disse)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rumling i magen var avgjørende! Har bestilt nå fra hpx.no :)

EDIT: E2c (gjennomsiktige) altså...

EDIT II: Da var det kommet inn en bekreftelse per mail om at pakken er sendt. Finner ikke denne ved hjelp av sporing :ermm:

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Da var pluggene mottatt, og jeg er imponert!

Før det første, lyddempingen er perfekt. Hører litt, men det er når det ikke er musikk/musikken er ekstremt lav.

For det andre, det å kunne høre musikk så lavt, men samtidig høre musikken. Å hvor jeg har savnet dette!

Kommer litt susing når man sykler, men dette er ikke noe problem.

Lyden er klar og fin. Hadde store forventinger til pluggene, og jeg fikk hva jeg forventet. Har ikke fått testet pluggene til iAUDIO X5en min enda, da den er ødelagt (knust display, egen feil, dumme meg!), kun testet den på en billigspiller med 128 kbps mp3-låter. Gleder meg til jeg kan høre på FLAC-filer :love:

Komfort-messig er de ikke på topp. Men ikke vonde å ha på seg. Det å ta på disse er ikke noe tidskrevende i forhold til hva jeg hadde forventet meg.

Men det kan virke som om pluggene ikke passer helt til øret. Litt for store for meg. Men det virker ikke som om dette er et problem.

Det å kun høre seg selv er litt ekkelt. Klø seg i hodet, blodomløp og lignende. Men dette forekommer kun dersom man tar på seg selv ( :p ) eller har fått pulsen litt opp. Vipper mellom en 5er og en 6er.

Lenke til kommentar
Men det kan virke som om pluggene ikke passer helt til øret. Litt for store for meg. Men det virker ikke som om dette er et problem.

6185377[/snapback]

Hmm, har du prøvd de minste medfølgende pluggene? Jeg tviler på at de minste skumgummipluggene er for store. :hmm:

Lenke til kommentar

Bruker de mellomstore skumgummi. De andre fant jeg ubehagelig (untatt de minste skumgummipluggene).

Er vel ikke det som stikkes inn i øregangen som ikke passer, heller det som skal inn i.

Det sitter slik i stede for slik (kanskje en mellomting).

Men jeg er fornøyd med de :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...