Reddog Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei. Jeg sjekket med Dangaard og de sa at det ikke var mulig å få endret software/os på min QTEK9100 som har svensk versjon av windows Mobile. Stemmer det? Er det så teit at det ikke er mulig å få installert en norsk versjon? Det høres jo bare helt kokko ut.. Må vell finnes en crack eller noe som gjør det mulig å endre fra svensk til norsk? Eller? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nå har jeg relativt liten erfaring med winOS mobiler men dette burde ærlig talt gå ann... De lager jo ikke spesifikke mobiler for hvert marked; bare programmerer litt annerledes vettu Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det går nok helt sikkert an. Nå har ikke jeg testet dette, men regner med telefonen har en "CID" som sier at den tilhører den "norske" regionen og skal ha norsk software. Derfor vil den ikke godta uten videre å bli flashet med software som tilhører en anne CID. Dersom du derimot endrer CID, vil telefonen tro at den er "svensk" og dermed godta den svenske softwaren. Ta en titt på http://xda-developers.com, så finner du sikkert en løsning. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har ikke Dangaard hørt om flash Så lenge det finnes noen med norsk SW er det mulig, og det finnes selvfølgelig. hvorfor skulle det da ikke gå an å legge inn norsk SW på en med svensk? Slett den gamle og legg inn den nye! Akkurat hvordan det gjøres er jeg ikke sikker på, men med riktig verktøy er nesten ingenting umulig! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 hvorfor skulle det da ikke gå an å legge inn norsk SW på en med svensk? 6138283[/snapback] På grunn av grunnen jeg nevnte over. Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har prøvd å legge inn en norsk versjon, men får bare beskjed om å taste inn operatørkode. Så jeg tror nok at det har noe med CID å gjøre som du nevner her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå