jherland Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Filmer som avslører ubehagelige hendelser om Guantanamo og kampen i Irak blir sensurert i USA. Les mer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Herlig teite greier. Dobbeltmoralens vugge slår til igjen. Jeg har ingenting i mot USA, som veldig mange tydeligvis har, men å verne barn fra bilder av en mann med sekk over hode mens brutale drap med tilsynelatende naturtro effekter er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvor mye skal til før folk forstår at Nazismen blomstrer opp igjen i disse dager, nå med USA som utgangspunkt.. ? PS: Sjekk www.whiterosesociety.org for motvekt mot Bush propagandaen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Litt "sensasjonsoverskrift" denne artikkeloverskriften synes jeg - "Dokumentarer sensureres i USA" og så er det (hovedsaklig) snakk om at noen må endre på en filmplakat? Nuvel.. Jeg er ikke uenig i at det er en uting, og Bush og kongressen kan du få billig av meg, men vennligst ikke dra en VG/Dagbladet/ITAvisen/Digi.no, ok? Kulturo gjør det jo bra ellers. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det finnes nå uttallige plakater av f.eks. action filmer, grøssere, komedier osv som er blitt sensurert opp gjennom tidene vil jeg tro. Men her skal vist man slå politisk mynt på det. (for ordens skyld så er Guantanamo affæren en skam.) Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Og "alle" kritiserer Kina for sensur? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Og "alle" kritiserer Kina for sensur? 6135875[/snapback] Jeg skulle akkurat til å si nøyaktig det samme! Endret 24. mai 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg