kvase Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Har noen ting liggende inne på min handle liste her, ser at det er mulig og bestille alt fra komplet med et klikk (se markering bilde) Hvorfor er ikke dette mulig på de andre nett butikkene slik som den under. Dette skulle vert mulig på alle etter min mening Endret 18. mai 2006 av kvase Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Tenker komplett.no har lagt noen norske kroner i lomma på team'et bak hardware.no/prisguiden... But hey, HW.no trenger jo inntekter de også! Endret 18. mai 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hmm... Forrige gang jeg brukte handlevognen hos hw.no lurte jeg på hvorfor de ikke hadde lagt inn en funksjon for å "legg varene i kurven hos denne butikken". Men det har de jo tydeligvis da, men kun hos komplett.no? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Får å få til å legge alle varene i handlevognene kreves det vel litt samarbeid mellom webshop og hw.no. Mulig komplett er de eneste som har gjort det enda. Noen som vet? Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 ja, irriterte meg over det samme her om dagen, jeg skulle bestille en ny maskin til elevrådtet på skola, da jeg først sjekket prsiguiden og derretter måtte legge varene manuelt i vognen både der og hos nettbutikken.. irriterende å finne varene hos enkelte butikker.. noen har tilogmed priser uten mva og noen med. eksempler på dette er amentio.no. der jeg bestillte ifra.. toppers butikk, men knottete med priser uten mva og med bittesmå bokstaver atmed stod prisen med mva.. heh.. er ikke mye vits med slikt med mindre man bor på svalbard. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 skulle tro at de forskjelige nett butikkene hadde vert tjent med å ha det som komplet. lettere og få kunder herfra sån at dem får en grei og rydig bestiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå