ULVENulv Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har nylig bestemt meg for å ta lappen og skaffe meg scooter ASAP! Alle kompisene mine har fått scooter, og jeg må sykle.. suuger Jeg trenger lappen, fort. Uten noe tull og venting. Har dere noe sted å anbefale i Oslo? Lenke til kommentar
ULVENulv Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Dårlig svar... Jeg er fullt klar over det, men hvilken kjøreskole? Det er ofte lange ventelister osv på noen. Har dere noen gode erfaringer med noen? Lenke til kommentar
ULVENulv Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Det haster egentlig... Jeg trenger noen steder, så jeg kan ringe dem og skaffe meg plass... Lenke til kommentar
ULVENulv Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Ja.... Jeg vet det, men jeg vet fortsatt ikke hvilke som er bra, og hvilke som er dårlige.... Er for eksempel Frogner Kjøreskole bra? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Herregud da mann.. Er du helt hjelpesløs eller? Er jo bare å ringe litt rundt det! Lenke til kommentar
ULVENulv Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Hoogabooga... Da gjør jeg det Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 :!: Latterlig tråd. Trådstarter spør villt om hva han skal gjøre, så får han et enkelt svar om å hjelpe seg selv. Takk for tråden. Lenke til kommentar
ULVENulv Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hmm... Det å spørre om hvilken kjøreskole som er bra er da ikke "latterlig". Det som er latterlig er at ingen kan gi et seriøst svar... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hmm... Det å spørre om hvilken kjøreskole som er bra er da ikke "latterlig". Det som er latterlig er at ingen kan gi et seriøst svar... 6146310[/snapback] Det er neimen ikke lett å gi seriøse svar på idiotiske spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå