sixx Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 jeg hadde da tenkt å kjøpe et produkt(er ikke så viktig hva det er...la oss for enkelhetsskyld si at det er en rå genser ) til under 200 kroner. så vidt jeg har forstått blir ikke varer under 200 fortollet...havner de i hele tatt igjennom tollen? hadde vært greit å unngått at den blir sendt gjennom der. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Skal du kjøpe hasj-frø? Havner nok i tollen ja, at varen blir fortollet betyr bare at du får en ekstra avgift på den, pluss at du må betale moms Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 ok...så la oss si jeg skal kjøpe hasjfrø(hvilket jeg ser på som ulovlig...men skal nok ikek ha det desverre:P ) tar de varen for godt da? siden jeg kjøper noe som ikke er lovlig... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 ok...så la oss si jeg skal kjøpe hasjfrø(hvilket jeg ser på som ulovlig...men skal nok ikek ha det desverre:P ) tar de varen for godt da? siden jeg kjøper noe som ikke er lovlig... 6129671[/snapback] De konfiskerer den nok ja Du skal bare vite at de ikke fortoller alle pakker Men jeg hadde ikke turt å gamble på at de ikke tar din Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Varer under kr 200 blir ikke ilagt moms eller toll eller andre gebyrer - men de gjennomlyser, event. åpner pakkene på jakt etter ulovligheter. En del pakker åpnes/skannes også for at innholdet er som oppgitt på tolldeklarasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå