Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?

Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

• Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54

Anbefalte innlegg

Du er desperat når du kommer med slike argumenter. Les selv hva du har skrevet. Tonefall og hva som lyder best, wtf?

6207871[/snapback]

Disse argumentene er like gode som noen. Dessuten, hvorfor skulle jeg være desperat når vi leder? Tror nok heller det er du som trenger å stresse ned et par hakk. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Dotten er sikkert nødt til å jobbe skjønner du vel... Siden han jobber i Marinen, så håper jeg han sitter å retter inn alt av skyts mot Synnøve Finden, og Hvitostens Gulaktige forvirrede venner.

;)

6207868[/snapback]

Jeg har sendt PM til både dotten og psilocybe med en forespørsel om de kan gå inn og sjekke hva som har blitt avgitt av stemmer, for deretter å rapportere funnet her i tråden. Forutsatt at min kollega snakker sant, har kun én av de tre brukerne hans (Rabben) avgitt stemme, og da på hvitost.

Edit: Argh! Han sier nå at han har stemt med en av de andre også - på hvitost! Hva i huleste er det han tenker på?!? :cry:

6207895[/snapback]

Ikke nok med at Gulostinger skyter seg i foten, de er så forvirrede at de skyter seg i den andre foten i tillegg... :thumbup:

Lenke til kommentar
Du er desperat når du kommer med slike argumenter. Les selv hva du har skrevet. Tonefall og hva som lyder best, wtf?

6207871[/snapback]

Disse argumentene er like gode som noen. Dessuten, hvorfor skulle jeg være desperat når vi leder? Tror nok heller det er du som trenger å stresse ned et par hakk. :tease:

6207903[/snapback]

Heh, nope. Er vel heller vi som leder, da hvitost opprinnelig heter hvitost. Gulost er som sagt noe som østlendingene bruker. Ser på profilen din at du kommer fra Bergen. Har selv slekt der oppe, og når jeg tenker meg om, så sier vel også de gulost. Men som dere sikkert vet, bergenserne regnes som ett eget folkeslag :tease:

Lenke til kommentar
Ikke nok med at Gulostinger skyter seg i foten, de er så forvirrede at de skyter seg i den andre foten i tillegg...  :thumbup:

6207912[/snapback]

Det var ikke sånn ment, jeg mener fordi han ødelegger hele avstemningssystemet på denne måten. At han stemmer på hvitost er jo helt greit (det er jo faktisk det han mener er riktig), men én stemme holder.

Lenke til kommentar

6207871[/snapback]

6207903[/snapback]

Gulost er som sagt noe som østlendingene bruker.

6207948[/snapback]

Jeg er fra sørlandet, å alle jeg kjenner sier gulost.

Lenke til kommentar
Fint at du leser retningslinjene når du registrerer deg.

Retningsllinjene har jeg aldri lest når jeg har lagt inn noen av mine brukere på samme måte som jeg ikke leser bruksansvsningen før jeg skrur på datamaskinen

Men bare som det er klart, Rabben, Jaffa10, Juke_nynorsk er meg, ikke Juke. Men da vi jobber i samme firma og dermed går ut fra samme linje så vil ipen vise at vi kommer fra samme plass. Men det er da snakk om 2 forskjellige personer bak de 4 nevnte navnene.

Siden adminspiren stengte ute Jaffa10 og Juke_nynorsk så måtte juke_nynorsk hevne seg litt og stemme han også (på hvitost). Neste blir vel at dette brukernavnet (Rabben) også blir utesteng, noe som er greit nok det så lenge ingen tror at det er Juke som står bak 4 forskjellige navn :yes:

Lenke til kommentar
Heh, nope. Er vel heller vi som leder, da hvitost opprinnelig heter hvitost. Gulost er som sagt noe som østlendingene bruker. Ser på profilen din at du kommer fra Bergen. Har selv slekt der oppe, og når jeg tenker meg om, så sier vel også de gulost. Men som dere sikkert vet, bergenserne regnes som ett eget folkeslag :tease:

6207948[/snapback]

Eh, vi leder avstemningen, så klapp igjen. Bor i Bergen nå, men jeg kommer fra utenfor Stavanger. Der sier de fleste hvitost/kvidost, og jeg har vært nødt til å høre på denne avskyeligheten under hele oppveksten. Selv har jeg alltid gått den rette vei og sagt gulost.

Lenke til kommentar

6207948[/snapback]

Eh, vi leder avstemningen, så klapp igjen. Bor i Bergen nå, men jeg kommer fra utenfor Stavanger. Der sier de fleste hvitost/kvidost, og jeg har vært nødt til å høre på denne avskyeligheten under hele oppveksten. Selv har jeg alltid gått den rette vei og sagt gulost.

6207978[/snapback]

Mulig dere leder avstemningen, men allikevel vil jeg tro at flertallet i norges land sier hvitost. Her på forummet kommer flesteparten fra østlandet, hvor det brukes gulost, så avstemningsresultatet er forståelig.

Lenke til kommentar

6207948[/snapback]

6207978[/snapback]

That's rart

Kommer selv fra Stavanger og alle jeg kjenner sier gulost. Hadde ikke hørt hvitost/kvitost før jeg snakket med en bergenser.

Lenke til kommentar
Hvilken farge er denne da?

ost.jpg

6207859[/snapback]

Det er sært at hvitostingene har prøvd å male en gulost. Eier dere ikke skam?

6207879[/snapback]

For din/deres informasjon er det der en brie, hvilket er en helt annen ostetype enn den typen som diskuteres her. Ostene som står i sentrum i denne tråden er Tine Norvegia og Synnøve Finden Gulost.

Hvitost :w00t:

Lenke til kommentar
[...] og Synnøve Finden Gulost.

Hvitost :w00t:

6208012[/snapback]

Bestem deg? ^^

6208081[/snapback]

Synnøve Finden Gulost er et produktnavn :roll: Jeg lar produktnavn være som de er ment å være - selv om jeg ikke liker det.

Lenke til kommentar
Kommer selv fra Stavanger og alle jeg kjenner sier gulost. Hadde ikke hørt hvitost/kvitost før jeg snakket med en bergenser.

6207993[/snapback]

Du kommer kanskje fra de penere strøk? Jeg kommer uansett ikke fra Stavanger by, men litt utenfor.

EDIT: Bondelandet.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Fint at du leser retningslinjene når du registrerer deg.

Retningsllinjene har jeg aldri lest når jeg har lagt inn noen av mine brukere på samme måte som jeg ikke leser bruksansvsningen før jeg skrur på datamaskinen

Men bare som det er klart, Rabben, Jaffa10, Juke_nynorsk er meg, ikke Juke. Men da vi jobber i samme firma og dermed går ut fra samme linje så vil ipen vise at vi kommer fra samme plass. Men det er da snakk om 2 forskjellige personer bak de 4 nevnte navnene.

Siden adminspiren stengte ute Jaffa10 og Juke_nynorsk så måtte juke_nynorsk hevne seg litt og stemme han også (på hvitost). Neste blir vel at dette brukernavnet (Rabben) også blir utesteng, noe som er greit nok det så lenge ingen tror at det er Juke som står bak 4 forskjellige navn :yes:

6207972[/snapback]

Pfft, så beleielig da, begge to samme IP :wee:

Jeg tror nok at det er Juke som står bak alt sammen :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...