Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?


Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

  1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

    • Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54


Anbefalte innlegg

Å stemme hvitost blir som å snakke latin når man nevner blomster eller sykdommer i dagligtalen.

6202604[/snapback]

 

Ædædæ! Nå brer panikken seg!! :!:

6202659[/snapback]

 

Panikk og panikk, jeg er sikker på alle her inne vet hva som er rett; nemlig gulost. Eneste grunnen til at enkelte velger å stemme på hvitost og mutantversjonen, kvitost, er fordi man synes det er kult å ha forskjellige meninger enn majoriteten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvitosting: <Mye fornuftig>

Gulosting: "Men osten er jo gul bla bla, syte syte, kverulere kverulere"

 

Men så vet vi alle at osten kommer i både hvit, gul og orange variant.

 

Gulrot er orange

Tomat er en grønnsak

Hvitvin er blank.

 

er fordi man synes det er kult å ha forskjellige meninger enn majoriteten.

6202693[/snapback]

 

Look at the poll.

 

Hvem er det som er majoriteten i skrivende stund mon tro? Å ja, det var hvitost :cool:

Lenke til kommentar
Det kan rett og slett ikke være noe annet enn valgfusk. Fysj og fy.

6202649[/snapback]

 

Det eneste valgfusket som er funnet er en gulosting som opprettet to andre kontoer. Så ja, det er fusk tilstede. :p

6202686[/snapback]

Jeg krever en uavhengig granskningskomité. Den eneste valgobservatøren her er Dotten, den største hvitostforkjemperen av dem alle. Demokratisk? NEPPE.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
er fordi man synes det er kult å ha forskjellige meninger enn majoriteten.

6202693[/snapback]

 

Look at the poll.

 

Hvem er det som er majoriteten i skrivende stund mon tro? Å ja, det var hvitost :cool:

6202732[/snapback]

 

At to stykker har registrert tredve brukere som de stemmer med gjør ikke gulost til en mindre skikkelig majoritet.

Lenke til kommentar
Det kan rett og slett ikke være noe annet enn valgfusk. Fysj og fy.

6202649[/snapback]

 

Det eneste valgfusket som er funnet er en gulosting som opprettet to andre kontoer. Så ja, det er fusk tilstede. :p

6202686[/snapback]

Jeg krever en uavhengig granskningskomité. Den eneste valgobservatøren her er Dotten, den største gulostforkjemper av dem alle. Demokratisk? NEPPE.

6202739[/snapback]

 

Stoler du ikke på meg? Skuffendes.

 

Men så er nå både Psilocybe og Wh1te innom også. Men som fornuftige karer stemmer de også hvitost.

 

Men du får skrive en henvendelse til forumstyret.

 

Edit: Og jeg er en gulostforkjemper nå? Jeg finner den kommentaren nedverdigende :hrm:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Å stemme hvitost blir som å snakke latin når man nevner blomster eller sykdommer i dagligtalen.

6202604[/snapback]

 

Ædædæ! Nå brer panikken seg!! :!:

6202659[/snapback]

 

Panikk og panikk, jeg er sikker på alle her inne vet hva som er rett; nemlig gulost. Eneste grunnen til at enkelte velger å stemme på hvitost og mutantversjonen, kvitost, er fordi man synes det er kult å ha forskjellige meninger enn majoriteten.

6202693[/snapback]

 

Neida! Man forholder seg til fakta, og et noenlunde korrekt fargesyn. Det eneste kule er å hjelpe Gulostforvillede Får.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
nei sorry, google er gud og det vet du.

6202827[/snapback]

Nei, Årdal Hydro er det.

6202860[/snapback]

 

Så nå skal vi begynne å stigmatisere Sunnmøringer, la oss bli ferdige med den Hvite osten som oksyderer og blir tilsynelatende gul.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...