Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?

Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

• Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne pollen, og samtlige krangler brukere i mellom, kunne blitt unngått ved en omformulering. Dotten har allerede etablert at det heter hvitost, spørsmålet er egentlig hva du kaller det. Dette blir litt meningsløst, da en poll kun vil dokumentere hva folk flest mener om en sak. Man kan ikke forandre på fakta fordi folkemengden føler at det passer.

Lenke til kommentar
Denne pollen, og samtlige krangler brukere i mellom, kunne blitt unngått ved en omformulering. Dotten har allerede etablert at det heter hvitost, spørsmålet er egentlig hva du kaller det. Dette blir litt meningsløst, da en poll kun vil dokumentere hva folk flest mener om en sak. Man kan ikke forandre på fakta fordi folkemengden føler at det passer.

6160170[/snapback]

I så fall har du 19 poster i en tilsynelatende meningsløs tråd ;)

Lenke til kommentar

Jeg er selvfølgelig optimist, men jeg lurer på om han kommer til å svare. Siden jeg ikke var klar over at det ikke blir mer Typisk Norsk, hvertfall ikke på en god stund, så sendte jeg mailen for sikkerhets skyld også til [email protected] da jeg er rimelig sikker på at han har den mailadressen.

Hvis jeg ikke får noe svar i løpet av uken får jeg rett og slett spørre de i NRK om de kan få ordnet så han får et brev fra meg :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...