Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?


Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

  1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

    • Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er oppdaget tilfeller av valgjuks ja, men kun fra gulostingers side. Skulle ikke forundre meg om også noen hvitostinger jukser, men vi har nå kun maktet å dokumentere dette fra gulostinger.

 

Å resonere til at man tror hvitostinger jukser fordi de har tatt igjen en ledelse er merkelig. Hvitost ledet på et stadie med mellom 20-30 stemmer, men ble i løpet av en dag tatt igjen og forbigått. Skal man trekke noen konklusjoner da så blir det til massiv juksing av begge sider.

 

Jeg velger heller å tro at jukset er minimalt, men tråden har nok ført til at flere medlemmer er blitt rekruttert. Noe som kan forlkare hvordan gulost med ett får ti stemmer og hvitost ingen, og vice versa.

Lenke til kommentar
Det er oppdaget tilfeller av valgjuks ja, men kun fra gulostingers side. Skulle ikke forundre meg om også noen hvitostinger jukser, men vi har nå kun maktet å dokumentere dette fra gulostinger.

 

Å resonere til at man tror hvitostinger jukser fordi de har tatt igjen en ledelse er merkelig. Hvitost ledet på et stadie med mellom 20-30 stemmer, men ble i løpet av en dag tatt igjen og forbigått. Skal man trekke noen konklusjoner da så blir det til massiv juksing av begge sider.

 

Jeg velger heller å tro at jukset er minimalt, men tråden har nok ført til at flere medlemmer er blitt rekruttert. Noe som kan forlkare hvordan gulost med ett får ti stemmer og hvitost ingen, og vice versa.

6388505[/snapback]

forsåvidt er det vel umulig å dokumentere juks, siden en Pc Kan i teorien brukes av 10 pers, og minstemann i familien kan ha engasjert både foreldre og besteforeldre til å registrere seg for kun å stemme på denne undersøkelsen.

 

Men men, sansyneligheten er større for at noen jukser :hrm:

 

Eg velger, håper og tror at ingen hvitostinger har jukset, Men hvis det er tilfelle, skal dere skamme dere :hrm:

Endret av vegis
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/bilder/edrum/1118217883550_567.jpg

Det bildet er tatt fra Vg.no!

Så hvis det er dårlig, så får dere drepe vg, ikke meg.

Hvis dere synes den er hvit, så er det noe feil.

Men så finnes det også hvite oster.

 

6387215[/snapback]

 

Kan være at osten er vokset. Så når voksen er fjernet, finner du den mest lysende vellagrede hvitost.

6387229[/snapback]

Det er godt mulig..

Ta en titt her foresten

Ekspertene liker gulost, mens folket liker hvitost/norwegia..

Da er begge deler RETT IGJEN! og det blir tilsammen OST!

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/bilder/edrum/1118217883550_567.jpg

Det bildet er tatt fra Vg.no!

Så hvis det er dårlig, så får dere drepe vg, ikke meg.

Hvis dere synes den er hvit, så er det noe feil.

Men så finnes det også hvite oster.

 

6387215[/snapback]

 

Kan være at osten er vokset. Så når voksen er fjernet, finner du den mest lysende vellagrede hvitost.

6387229[/snapback]

Det er godt mulig..

Ta en titt her foresten

Ekspertene liker gulost, mens folket liker hvitost/norwegia..

Da er begge deler RETT IGJEN! og det blir tilsammen OST!

6388546[/snapback]

 

På butikken i dag studerte ge hvitostene, ja, noen var gule, men faktisk var det en vanlig ost som var tilnermet hvit også :)

 

Så hvitost? mhm :cool::dribble:

Lenke til kommentar
Det er klart at Synnøves Gulost smaker mer og bedre enn Norvegia, men selv har jeg gått over til Jarlsberg. Den feier gulvet med begge to.

6388598[/snapback]

Norvegia er da mye bedre enn Synnøve gulost. Sistnevnte smaker jo tilnærmet ingenting.

Edit: Og dette har ingenting å gjøre med hva Synnøve har valgt å kalle hvitosten sin.

Endret av premium
Lenke til kommentar
1118217883550_567.jpg

Det bildet er tatt fra Vg.no!

Så hvis det er dårlig, så får dere drepe vg, ikke meg.

Hvis dere synes den er hvit, så er det noe feil.

Men så finnes det også hvite oster.

 

6387215[/snapback]

 

Kan være at osten er vokset. Så når voksen er fjernet, finner du den mest lysende vellagrede hvitost.

6387229[/snapback]

 

Den osten der er vokset ja, men det er mange som tror at voksen utenpå er osten, noe det ikke er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...