Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?


Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

  1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

    • Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Jeg dedikerer 100% første innlegg på side 200 til "gulosten og dens venner".

 

:w00t:

 

Slå den hvitost/kvitost-tullinger!  :tease:

6387366[/snapback]

 

Eat Gulostshit and die! :tease:

Det kommer side på side på side på side på side på side ...gjesp!, på side på side ... :D The torture never stops. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Førstemann til 1000?

6387511[/snapback]

Nei, det vil bli for "tilfeldig". Begge har ledet og derfor blir det feil å si at den som leder akkurat på stemme nr. 1000 skal vinne. Jeg mener at vi kårer en vinner når den ene leder betydelig over den andre. Med et antall stemmer på 2000 vil jeg si at et betydeliga antall stemmer er rundt 50.

Lenke til kommentar
Nei, det vil bli for "tilfeldig". Begge har ledet og derfor blir det feil å si at den som leder akkurat på stemme nr. 1000 skal vinne. Jeg mener at vi kårer en vinner når den ene leder betydelig over den andre. Med et antall stemmer på 2000 vil jeg si at et betydeliga antall stemmer er rundt 50.

6387526[/snapback]

Men herre da? Vi har snart fått inn 2000 stemmer og det endrer seg ikke.

Lenke til kommentar
Førstemann til 1000?

6387511[/snapback]

Nei, det vil bli for "tilfeldig". Begge har ledet og derfor blir det feil å si at den som leder akkurat på stemme nr. 1000 skal vinne. Jeg mener at vi kårer en vinner når den ene leder betydelig over den andre. Med et antall stemmer på 2000 vil jeg si at et betydeliga antall stemmer er rundt 50.

6387526[/snapback]

 

Det er vel temmelig klart at blant yngre menn så er det stort sett likt. Synd forumet ikke har større andel kvinner og eldre, kanskje det hadde vært til fordel for ett av navnene, ikke vet jeg. Men tendensene er vel klar, det er og forblir dødt løp. For forumets brukere er hvitost og gulost likeverdige :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Var det sånn det begynte i tyskland på 20 tallet kanskje? Synes dette virker merkelig likt.. Snart kommer det vel en kommentar om at hvitost er den ekte ariske osten.. :!:

 

Go gulost og den viten at det er ikke fargen som teller, men smaken!

6388095[/snapback]

 

Hvis du var der på 20-tallet, burde du kanskje støvtørke nepa, og pusse tennene. ;)

Lenke til kommentar

Hmmm... Jeg lurer på om forumets medlemmer øker like mye som antall ostestemmer (og da tenker jeg mest på hvitost), Aner jeg noe valgfusk eller lignende :hmm:

hver gang gulost har tatt teten med noen få stemmer så farer hvitostingene ifra med en fart lik som det tar å lage seg en ny konto.

Derfor mener jeg at hvitostingene jukser.

 

Dette kan sikkert testes ved at moderatorene sjekker om nye brukere bare har stemt her uten å legge inn andre innlegg. Dette må jo selfølgelig også testes opp mot ip adressen. (flere rare brukere fra samme ip gir mistanke om juks mener jeg)

 

Gulost FTW :thumbup:

Lenke til kommentar
Du har vell et poeng der... Hvit som farge symboliserer renhet mens gul er en mer "skitten" farge.

6388117[/snapback]

Og vi vet alle hvordan det gikk med nazistene til slutt; et knusende nederlag. Vi har en har kamp forran oss, gulostinger, men vi skal ta vitskallene til slutt. De allierte (brunosten, nøkkelosten, pamasanosten osv.) vil komme oss til unnsetning. Bare vent, hvitskaller!

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Hmmm... Jeg lurer på om forumets medlemmer øker like mye som antall ostestemmer (og da tenker jeg mest på hvitost), Aner jeg noe valgfusk eller lignende :hmm:

hver gang gulost har tatt teten med noen få stemmer så farer hvitostingene ifra med en fart lik som det tar å lage seg en ny konto.

Derfor mener jeg at hvitostingene jukser.

 

Dette kan sikkert testes ved at moderatorene sjekker om nye brukere bare har stemt her uten å legge inn andre innlegg. Dette må jo selfølgelig også testes opp mot ip adressen. (flere rare brukere fra samme ip gir mistanke om juks mener jeg)

 

Gulost FTW :thumbup:

6388167[/snapback]

 

du kan bare ikke inrømme at kvitost vinner :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hmmm... Jeg lurer på om forumets medlemmer øker like mye som antall ostestemmer (og da tenker jeg mest på hvitost), Aner jeg noe valgfusk eller lignende :hmm:

hver gang gulost har tatt teten med noen få stemmer så farer hvitostingene ifra med en fart lik som det tar å lage seg en ny konto.

Derfor mener jeg at hvitostingene jukser.

 

Dette kan sikkert testes ved at moderatorene sjekker om nye brukere bare har stemt her uten å legge inn andre innlegg. Dette må jo selfølgelig også testes opp mot ip adressen. (flere rare brukere fra samme ip gir mistanke om juks mener jeg)

 

Gulost FTW :thumbup:

6388167[/snapback]

 

Svetten perler på Gulostingens lave pannebrask, hva kan jeg finne på å klage for. Det er ingen som bryr seg om at jeg titter ned i mitt eget skritt, og ser bare kaos. Hvem kan jeg skylde for egen muggenhet ...Wow ...se der er et lys, ser ganske hvitt ut ...burde ringe Superseven: Hey Superseven, har du sett dette merkelige lysende greia. Superseven: Ta det helt piano kjære lam ...bæææ Stol på sjefsfåret, jeg skal sette disse ...bæææææ uffda..glemte meg...på plass ...satan all denne ulla tjafser til tastaturet ...vel..bæææ :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...