Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?


Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

  1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

    • Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54


Anbefalte innlegg

Uansett er ikke bildesøk noe god måte å avgjøre dette siden synnøve har et produkt de kaller gulost. Det betyr at de som legger ut bildet kan kalle det gulost selv om de selv sier hvitost.

Edit: det var faktisk hele 21 Bilder som kom fra synnove.no.

6364672[/snapback]

Men selv om jeg sier gulost, kan jeg legge ut et bilde som heter ost, så det er et fett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fargen på selve osten er jo gul, ikke hvit......

 

om noen har bilde av en hvit/kvit ost vil jeg gjerne se :mad:

6364688[/snapback]

Se på forrige side,der har jeg min gulost til utstilling :w00t:

 

dsc000599zp.th.jpgSpørte katta,men den var litt i tvil

Endret av Tidus_hmm
Lenke til kommentar
Og jeg antar at vanlig søk er bedre? Søk på "hvitost" og det kommer opp fullt av linker til tråder som denne, og meninger om at det ikke heter hvitost.

6364694[/snapback]

Sider som inneholder både gulost og hvitost begrenser seg til 1090 noe som er mye mindre enn differansen mellom søk på bare gulost og bare hvitost. Man kan også plusse på søk på kvitost og differansen blir enda større.

Lenke til kommentar
Har egentlig aldri tenkt over det, men gulosten smaker så mye bedre når man har knust et hvert argument for hvitost. :)

Åiåiåiåiåi! Nå har jeg gått glipp av noe her. Har gulostingene sagt noen annet enn "dEn eR jO gUl!!"?

6365513[/snapback]

 

Og dette argumentet har ingen hvitosting klart å skyte hull på. Har hvitostingene sagt annet enn: "men tine sier jo hvitost ! 111 one 11 2k", eller "men gogel gir flest tref på hvitost !! 11111111"? :nei:

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Hvitost?

HALLO! Er du en av de som ser japan spille med røde drakter, og ser bare noen hoder og bein sprette rundt på banen.

Så lenge du ikke er fargeblind skjønner du at den er gul.

Synd ikke flere tenker før de snakker/lager nye ord.

Hvor mange ganger må vi gjenta dette? Har du sett gule gulrøtter, grønne tomater eller hvit hvitvin?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...