Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?


Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

  1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

    • Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere hvitostinger altså.. nå har jeg snakked med diverse kokker og eksperter fra "art of taste", og de sier at det heter gulost.

Utdrag:

Her vinner Gulost klart. Disse tallene er imidlertid...relativt intetsigende på smak. Gulost var bedre, med finere...

6364276[/snapback]

Når de skriver «Gulost», med stor forbokstav og det hele, er det snakk om produktet Gulost fra Synnøve Finden, på lik linje med TINEs Norvegia. For øvrig fraråder jeg dere fra å ta noe sagt av disse «ekspertene» for god fisk; Gulost vinner jo.

Lenke til kommentar
Dere hvitostinger altså.. nå har jeg snakked med diverse kokker og eksperter fra "art of taste", og de sier at det heter gulost.

Utdrag:

Her vinner Gulost klart. Disse tallene er imidlertid...relativt intetsigende på smak. Gulost var bedre, med finere...

6364276[/snapback]

I og med at det er et produkt de kommenterer har ikke det noe å si. Hadde de likt Jarlsberg bedre hadde de sakt

Her vinner jarlsberg klart. Disse tallene er imidlertid...relativt intetsigende på smak. jarlsberg var bedre, med finere...
Lenke til kommentar

6364276[/snapback]

I og med at det er et produkt de kommenterer har ikke det noe å si. Hadde de likt Jarlsberg bedre hadde de sakt
Her vinner jarlsberg klart. Disse tallene er imidlertid...relativt intetsigende på smak. jarlsberg var bedre, med finere...

6364361[/snapback]

Greit,greit. Innrømmer at jeg ikke leste igjennom den der så nøye. :hrm: Men hvis du blar en side tilbake,så ser du noen bilder som klart og tydlig beviser at det heter gulost.

 

Edit: Redigering :love:

Endret av Tidus_hmm
Lenke til kommentar
Søk på bildesøket, og du vil se noe helt annet ...

 

Flere treff på ordet 'hvitost' leder bare til debatter som ligner på denne, samt sider det det står at det ikke heter hvitost.

6364409[/snapback]

Løgnene gjentar seg. Ta å søk på hvitost og kvitost. Slå dem sammen og man får flere bilder enn med gulost. (man trekker selvfølgelig fra de bildene google finner svært lik tidligere viste).

Dette har jeg påpekt tidligere, men løgnene gjentar seg.

Lenke til kommentar

Uansett er ikke bildesøk noe god måte å avgjøre dette siden synnøve har et produkt de kaller gulost. Det betyr at de som legger ut bildet kan kalle det gulost selv om de selv sier hvitost.

Edit: det var faktisk hele 21 Bilder som kom fra synnove.no.

Endret av premium
Lenke til kommentar
Uansett er ikke bildesøk noe god måte å avgjøre dette siden synnøve har et produkt de kaller gulost. Det betyr at de som legger ut bildet kan kalle det gulost selv om de selv sier hvitost.

6364672[/snapback]

 

Og jeg antar at vanlig søk er bedre? Søk på "hvitost" og det kommer opp fullt av linker til tråder som denne, og meninger om at det ikke heter hvitost.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...