Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?


Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

  1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

    • Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå har jeg sagt at vi bør stenge pollen ganske lenge, da gulostingene ledet, da hvitostingene ledet, og nå igjen når gulostingene ledet... Det vil her ikke bli noen vinnere, det eneste vi har lært av dette er hvor mange som faktisk kaller den samme osten for to forskjellige ting. Forumet er delt i midten og vi trenger ikke større forklaring enn at hvitostingene tar feil :O

 

Steng tråden og kall det uavgjort`?

6357896[/snapback]

Der er jeg faktisk enig, og jeg er kvitosting...

Pollen kommer bare til å gå opp og ned på kvit- og gulost.

Så jeg stemmer for at vi stenger pollen, og nå var det vel gulostingene som hadde ledelsen, og lar de ha ledelsen.

Eneste forskjellen er vel for det meste hvor en kommer ifra, da en sier gul- eller kvit/hvitost...

 

Denna kom rett fra levern, god natt ;)

Lenke til kommentar
Steng tråden og kall det uavgjort`?

6357896[/snapback]

Helt enig i den, det har jo vært så godt som uavgjort hele tiden likevel. Steng hele tråden, så slipper vi å ha den øverst i "mine innlegg"-oversiktene våre til stadighet. :yes:

6358893[/snapback]

 

Da blir det vel bare laget en vol. 2 tråd da...

Lenke til kommentar
Da blir det vel bare laget en vol. 2 tråd da...

6359729[/snapback]

Lag for all del en vol. 2 tråd etter at denne er stengt (hvis denne noensinne stenges da, jeg lever i håpet i allefall).

 

Jeg kommer i så fall ikke til å skrive en eneste post i den nye tråden i og med at det ikke ser ut til å være mulig å fjerne tråden fra "mine innlegg" når man først har postet i den. :no:

 

For min del synes jeg tråden godt kan stenges så fort som mulig, jeg håper vi slipper å vente til stemmene når 1000 for den ene parten slik noen her har foreslått.

 

Det bryr meg egentlig mindre hvem som "vinner" for å være helt ærlig, for min del kan tråden godt avsluttes så snart hvitost/kvitost leder også (på tross av at jeg selv er en gulosting). ;)

 

Vi kommer jo uansett ikke til å finne ut om det er flest som sier gulost eller hvitost/kvitost basert på denne avstemningen som følge av valgfusk fra begge sider samt at det varierer hvor ivrige folk er med å rekruttere venner og familie til å avgi stemmer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...