Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?


Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

  1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

    • Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legger herved vet et bilde av gulost, og et bilde av den samme gulosten med Windows' 16-fargers palett, hvilken farge er EGA-osten? Gul. Hadde det vært grunn til å kalle den hvitost, hadde den blitt hvit. :dremel:

6142976[/snapback]

GRØNNOST!

 

Nei, osten er og blir gul. Å kalle den kvit-/hvitost er idioti. :p

6143174[/snapback]

 

Du er en skam for hw.no nettverket. :mrgreen: Måtte du kveles av en bit hvitost :tease:(neida er glad i deg. Tough love)

 

Hele dette "gulost" idiotiet får frem det værste i meg. Jeg tyr nå til personangrep og drapsønsker. "Gulost" bruk sprer ondskap i verden. Å si gulost gjør samme effekten på meg som rød kryptonit på Supermann. Jeg blir ond. Bruken av det tåpelige ordet er min akilleshel. Jeg kan ikke annet enn å levere fra meg mod statusen om gulost vinner, ellers vil jeg spre nazitilværelse og ondskap på forumet.

 

Og nå er det uavgjort. Spenningen er drependes.

Lenke til kommentar
Kan du ikke kidnappe Ueland å si at han skal forfremme 20-30 av hvitost -folket til moderatorer så kan vi hjelpe til med å banne brukerne?

/signert

 

Nei, osten er og blir gul. Å kalle den kvit-/hvitost er idioti. :p

Hmm, jeg som alltid har sett på deg som en mentalt oppegående person, så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
Ser du smilefjeset? Ikke det, nei.

6143249[/snapback]

Det smilefjeset kunne bety så mangt, men sidene du IKKE stemte på hvit-/kvitost synes jeg fortsatt du er en fjott.

 

Dotten, du kan i hvert fall gi noen av oss moderatorstaus i kun denne tråden.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Ser du smilefjeset? Ikke det, nei.

6143249[/snapback]

Det smilefjeset kunne bety så mangt, men sidene du stemte på hvit-/kvitost trekker jeg tilbake det jeg sa.

6143273[/snapback]

Nei, jeg stemte nok på gulost. Bare slik at ingen misforstår: Jeg mener ikke at det å tro at det heter kvit-/hvitost er idioti, jeg mener at det vitner om en generell mangel på intelligens og logisk sans. :----)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Nei, jeg stemte nok på gulost. Bare slik at ingen misforstår: Jeg mener ikke at det å tro at det heter kvit-/hvitost er idioti, jeg mener at det vitner om en generell mangel på intelligens og logisk sans. :----)

Da må jeg spørre deg: hva kaller du hvitvin?

6143305[/snapback]

Såså elskling, ikke bli hissig nå. Hva jeg kaller hvitvin? Jeg kaller det hvitvin, fordi det ikke eksisterer et navn på det som faktisk stemmer overens med fargen.

Lenke til kommentar

Bare østlendinger kan være så irrasjonelle at de fornekter både google og wikipedia på dette her.

 

Klamrer seg fast i et lite fjøs under navnet "Synnøve". De samme som hevder det heter gulost er de samme personene som sier de snakker [noschk] og ikke norsk.

 

Det kan man ikke ta seriøst.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...